וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: דונלד טראמפ ג'וניור בגד באשתו ההרה עם דוגמנית פלייבוי לשעבר

23.3.2018 / 0:50

בארה"ב נחשפים פרטים על הרומן בין בנו של נשיא ארה"ב לאוברי אודיי , זמרת וכוכבת הריאליטי שהגיש אביו. "הוא סיפר לה שזה נגמר עם אשתו, היא באמת התאהבה בו", סיפר מקורב לאודיי

@aubreyoday

לאחר 12 שנות נישואים וחמישה ילדים, הודיעו בשבוע שעבר דונלד טראמפ ג'וניור , בנו הבכור של נשיא ארה"ב, ורעייתו ונסה שהחליטו לסיים את נישואיהם. על פי הדיווחים, בין השניים הורגשה לאחרונה מתיחות סביב נסיעותיו הרבות של טראמפ ג'וניור וציוצי טוויטר שנויים במחלוקת. בימים האחרונים מתפרסים דיווחים בתקשורת בארצות הברית לפיהם טראמפ הצעיר בגד באשתו עם הזמרת, כוכבת הריאליטי ודוגמנית הפלייבוי אוברי אודיי.

על פי הטענות השניים נפגשו על הסט של העונה החמישית של הריאליטי המצליח בהגשת אביו "המתמחה - סלבס" Celebrity Apprentice בסוף 2011. "דברים התחילו להתחמם בין הצדדים לקראת סיום ההקלטה של התכנית", סיפר מקורב לאודיי ל-Us Weekly. על פי הטענות הרומן ביניהם החל בסוף 2011 ונמשך עד מרץ 2012 - בזמן בו ונסה הייתה בהריון עם ילדם השלישי.

אוברי אודיי. GettyImages
הצליחה לסחרר את טראמפ ג'וניור. אוברי אודיי/GettyImages

"הוא סיפר לה שזה נגמר עם אשתו, שהם נפרדו והוא לא אוהב אותה יותר. אוברי התאהבה בו. היא חשבה שהם באמת הולכים להיות ביחד", סיפר מקורב לאודיי. בארה"ב טוענים עוד שטראמפ הצעיר הפסיק את הרומן אחרי שאשתו גילתה אימיילים בינו לבין המאהבת שלו. הוא ככל הנראה אמר לה שהוא מתכוון לעזוב אותה, אך אז אביו שמע על כך, הורה לו להפסיק מיד עם הרומן - וכך היה.

מספר שעות לאחר שהתפשטו החדשות על הרומן בין השניים, אודיי בת ה-34 העלתה פוסט באינסטגרם עם מסר לטראמפ וכתבה: "אני רק מתעניינת בדברים שכסף לא יכול לקנות", כשברקע תמונתה עם הלבשה תחתונה בצבע שחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עד השבוע הזה אודיי היתה מפורסמת בעיקר בשל הלהקה שלה ותכנית הריאליטי שבה היא כיכבה, אך השבוע היא הפכה לסלבריטי של ממש בעקבות הפרסום החושפני הזה. כך למשל, שיר פופ די רע שלה מ-2013 הפך בבת אחת ללהיט ענק. בשיר היא מדברת בטלפון עם אהובה בזמן שהם נפרדים. השם של השיר? "DJT" - בצורה מחשידה מאוד ראשי התיבות של דונאלד טראמפ ג'וניור.

דונאלד טראמפ ג'וניור עם ונסה. GettyImages
דונאלד טראמפ ג'וניור וונסה - בקרוב אשתו לשעבר/GettyImages

אודיי סיפרה בשנה שעברה על חוויותיה כמתמודדת בתוכנית הריאליטי המצליחה של טראמפ האב וטענה שנאמר לה שהיא צריכה להגביר את המיניות שלה. "היו שתי מפיקות שבאו אלי, לקחו אותי הצידה ואמרו לי - לא ציפינו שתהיי כזו טובה במשחק, אבל בשורה התחתונה - טראמפ לא חושב שאת יפה. כדי להישאר בתוכנית את צריכה ללכת לפי החוקים שלנו - שהיו להתחיל ללכת עם שיער פזור וחלק וללבוש חולצות צמודות שמגדילות ומבליטת את הציצים שלי".

נראה שלא כולם היו שותפים לדעה הזו עליה, וטראמפ ג'וניור ששימש כ"יועץ" בתוכנית החל לנהל איתה רומן באותה תקופה. זמן קצר לאחר שנפרדו אודיי צייצה שהיא בהריון, אך לאחר מכן טענה שהיה מדובר במתיחה ל-1 באפריל.

כלי התקשורת בארצות הברית ניסה להשיג תגובה מאודיי לאחר הודעת הגירושים של טראמפ ג'וניור אולם היא ירדה למחתרת בעוד שטראמפ הבן פשוט ענה בצחקוק קל ואז אמר
"לא" כשנשאל על ידי הפוסט האם הוא מעוניין להגיב לטענות - וניתק את הטלפון.

עוד קצת מאובריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully