וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים שנעצרו בטורקיה בחשד שהטרידו דיילת שבו לישראל

5.7.2023 / 22:39

השלושה שנותרו עצורים בטורקיה חזרו הערב בטיסה ארצה. "מודים למשרד החוץ ולקונסולית שלנו שעזרו מאד", אמר קרוב משפחה של שניים מהעצורים. "עד שהתקשורת הישראלית לא התחילה לדווח על המעצר, הטורקים עשו מה שרצו. מי יודע כמה זמן זה עוד היה נמשך?"

שלושת הישראלים שנעצרו בטורקיה חזרו הערב (רביעי) לישראל. השלושה נעצרו בחשד שהטרידו דיילת בטיסה. השלושה, תושבי הדרום, נעצרו ביום רביעי יחד עם שישה נוספים עם נחיתתם בנמל התעופה באיסטנבול, לאחר שדיילת חברת "פגסוס", התלוננה כי הטרידו אותה מינית.

"אנחנו מודים למשרד החוץ ולקונסולית שלנו שעזרו מאד", אומר סמיר, שאח שלו ובן שלו היו בין תשעה העצורים, "אבל, גם למדנו לקח, עד שלא הגעתי לטורקיה ועד שלא התחילה התקשורת הישראלית לדווח על המעצר אז הטורקים עשו מה שרצו ומי יודע כמה זמן זה עוד היה נמשך".

בין העצורים שני צעירים משדרות ושבעה נוספים מרהט והפזורה הבדואית, ביניהם סטודנט לרפואה. הם הכירו במטוס והם טוענים כי מדובר בהתנכלות מצד הדיילת. "מהעליה למטוס חשנו שהיא לא אוהבת ישראלים", סיפר אלי, אחד מהישראלים החשודים שנעצר, ושוחרר מאוחר יותר.

הישראליםש פספסו את הטיסה מטורקיה - וקפצו משרוול המטוס, שבו לישראל. 4 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השלושה במטוס בדרכם ארצה, הערב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"בסך הכול, בן דוד שלי צילם אותה נותנת את הנחיות הבטיחות טרם ההמראה. היא ניגשה אליו והוא מחק את הסרטון מהטלפון", הוסיף. "כשהגענו לאיסטנבול עשו לנו 'כיפה אדומה', לא נתנו לאף אחד לרדת. שוטרים עלו למטוס, שמעו ממנה את הטענות שלה, ונוסעת טורקית כביכול אימתה עבורה את הדברים שלה. עצרו אותנו ולקחו אותנו לחקירה בתחנה בשדה התעופה. אחרי חמש שעות שיחררו שישה מאיתנו אבל את הבן דוד שלי ועוד שניים מהבדואים, הותירו במעצר, ולפי מה ששמענו העבירו אותם לכלא מרוחק קרוב לגבול סוריה, מה שמדאיג אותנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully