וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מחולון הואשם בעבירות מין בעשרות ילדות דרך הרשתות החברתיות

29.6.2023 / 10:39

כתב אישום הוגש נגד סרגיי אוסטוב בן ה-27 בגין פגיעה ב-40 בנות 17-10 מחו"ל, בין היתר דרך אינסטגרם וטלגרם. לפי האישום, הוא קיים עמן שיחות וידאו, דרש מהן לבצע מולו מעשים מיניים, ואף איים כי יפיץ את ההקלטה השיחה אם יסרבו להופיע בפניו שוב. "התחננו שיניח להן"

בווידאו: שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית/דוברות משטרת ישראל

בתום חקירה של יחידה 105 בלהב 433 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד סרגיי אוסטוב, תושב חולון בן 27 בגין עבירות מין בכ-40 קטינות דרך האינטרנט ועבירות של שימוש בגופו של קטין ליצירת פרסום תועבה בכ-400 קטינות נוספות, כולן לא גרות בישראל.

מכתב האישום עולה כי מ-2019 ועד למעצרו ב-2023 הוא פנה למאות ילדות ונערות בנות 17-10 באופן מוסווה באמצעות מגוון רשתות חברתיות, בין היתר באמצעות טלגרם, אינסטגרם ומיניצ'אט.

לפי כתב האישום, אוסטוב קיים שיחות וידאו עם הנערות דרך האפליקציות השונות, ובשיחות דרש מהן לפשוט את בגדיהן ולבצע בעצמן מעשים מיינים עבור תשלום, בזמן שהוא מאונן לעבר המצלמה.

אזיקים. ShutterStock
מעצר, אילוסטרציה/ShutterStock

עוד עולה מכתב האישום כי בן ה-27 הקליט את השיחות הראשונות עם הנפגעות, ולאחר מכן פנה אליהן ודרש מהן לקיים איתו שיחות נוספות. כשסירבו - שלח עדויות להקלטות שלהן, בהן הן מתועדות בעירום, ואיים כי יפיץ את התמונות במידה ויסרבו.

הקטינות היו מתחננות בפניו שיניח להן וימחק את התכנים, בין היתר אחת מהן כתבה לו "אתה רוצה שאני אמות עכשיו? בבקשה תעזוב אותי בשקט". אם בכל זאת היו מסרבות - הגביר את איומיו ושלח להן צילומי מסך של הודעות בהן כתב למכרים שלהן כי הן מתפשטות עבור כסף.

גם טרם החקירה הנוכחית, שהחלה בתחילת החודש, אוסטוב נעצר בינואר 2023 בעקבות בקשה להסגרה מפינלנד, שם מתגוררת נערה אותה בה לפי החשד הוא פגע. לפני כחודש, הוחלט בבית המשפט המחוזי כי הוא בר הסגרה, ובמקביל החלה החקירה בעקבותיה הוגש כתב האישום. יחד עם כתב האישום שהוגש נגדו, הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים וציינה כי ממעשיו נשקפת מסוכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully