וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה ישראלים נעצרו בטורקיה לאחר שדיילת התלוננה שהטרידו אותה מינית

4.7.2023 / 11:20

תשעה ישראלים משדרות והנגב נעצרו ביום רביעי בנמל התעופה באיסטנבול, לאחר שדיילת התלוננה כי הוטרדה מינית על ידם. "בסך הכול, בן דוד שלי צילם אותה, עשו לנו 'כיפה אדומה'". כעבור כמה שעות, שישה מהחשודים שוחררו, והיתר "הועברו לכלא מרוחק בסמוך לגבול טורקיה-סוריה"

בוידאו: ארדואן אחרי הניצחון בבחירות: "הזמן לשים בצד את כל העימותים"/רויטרס

תשעה ישראלים מהדרום נעצרו ביום רביעי עם נחיתתם בנמל התעופה באיסטנבול, לאחר שדיילת חברת "פגסוס", שהתשעה המריאו מנתב"ג במטוס שלה, התלוננה כי הטרידו אותה מינית.

בין העצורים שני צעירים משדרות ושבעה נוספים מרהט והפזורה הבדואית, ביניהם סטודנט לרפואה. הם הכירו במטוס והם טוענים כי מדובר בהתנכלות מצד הדיילת. "מהעליה למטוס חשנו שהיא לא אוהבת ישראלים", סיפר אלי, אחד מהישראלים החשודים שנעצר, ושוחרר מאוחר יותר.

"בסך הכול, בן דוד שלי צילם אותה נותנת את הנחיות הבטיחות טרם ההמראה. היא ניגשה אליו והוא מחק את הסרטון מהטלפון", הוסיף. "כשהגענו לאיסטנבול עשו לנו 'כיפה אדומה', לא נתנו לאף אחד לרדת. שוטרים עלו למטוס, שמעו ממנה את הטענות שלה, ונוסעת טורקית כביכול אימתה עבורה את הדברים שלה. עצרו אותנו ולקחו אותנו לחקירה בתחנה בשדה התעופה. אחרי חמש שעות שיחררו שישה מאיתנו אבל את הבן דוד שלי ועוד שניים מהבדואים, הותירו במעצר, ולפי מה ששמענו העבירו אותם לכלא מרוחק קרוב לגבול סוריה, מה שמדאיג אותנו מאוד".

דיילת דיילים שירות בטיסה מטוס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
דיילת אוויר. תמונת אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

סמיר, אחיו של אחד הבדואים שנותר במעצר ושבנו היה בין העצורים ששוחררו, טס לטורקיה לפתור את התסבוכת. הוא נחת אמש והבוקר מסתייע בעורך דין ששכר לעניין. "מדובר באי הבנה. אנחנו מקבלים את זה שהטורקים צריכים לעשות את הבדיקות שלהם ובטוחים שיתברר שלא היה כלום. לא שמענו ממנו כמה ימים ואנחנו דואגים. המתנתי שעות מחוץ לכלא אחד, ואז אמרו לי שהעבירו אותו בכלל לכלא אחר. אני לא מדבר טורקית וזה מקשה על הכל. מקווים מאד שהכל יסתיים תוך זמן קצר".

לוואלה! נודע כי ככל הנראה גם הרשויות בטורקיה הפנימו בינתיים כי מדובר באירוע שיצא מפרופורציות, וכי השלושה צפויים להיות משוחררים בקרוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מטוס של חברת פגסוס הטורקית. ShutterStock
מטוס של חברת פגסוס הטורקית/ShutterStock

במשרד החוץ מכירים את האירוע. "ביום חמישי האחרון נעצרו תשעה ישראלים בשדה התעופה סביחה באיסטנבול לאחר שנטען נגדם על ידי צוות האוויר כי התנהלו באופן לא נאות ומטריד במהלך הטיסה", אישרו לוואלה!, "הנושא ידוע ומוכר לקונסוליה באיסטנבול".

את תגובת פגסוס טרם ניתן היה לקבל.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully