וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל נ"מ סורי ששוגר במהלך תקיפה צפונית לדמשק התפוצץ בישראל; שרידיו אותרו ברהט

זמן קצר לאחר דיווחים סוריים על תקיפה ישראלית בחומס, נשמע פיצוץ עז במרכז. תושב רהט ששרידי הטיל נפלו ליד ביתו לוואלה!: "שמעתי פיצוץ, חשבתי שזה דוד שמש. מזל שאלה לא שעות שיש בהן ילדים בחוץ". בהמשך, תקף צה"ל את הסוללה ממנה שוגר הטיל

טיל נגד מטוסים ששוגר הלילה (ראשון) מסוריה התפוצץ בשמי ישראל - כך נמסר מדובר צה"ל. בעקבות האירוע, קול פיצוץ עז נשמע באזור מרכז הארץ. שרידי הטיל אותרו ברהט, לא היו נפגעים באירוע.

טיל הנ"מ שוגר במקביל לדיווחים סוריים על תקיפה ישראלית באזור חומס שבצפון לדמשק. על פי התקשורת המקומית, מערכות ההגנה האווירית הופעלו במהלך התקיפה. בהמשך הלילה, צה"ל תקף בסוריה את הסוללה ממנה שוגר טיל הנ"מ, כמו גם מטרות נוספות באזור.

שברי טיל נגד מטוסים ששוגר מסוריה לישראל, רהט, 2 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שברי טיל נגד מטוסים ששוגר מסוריה לישראל, רהט, 2 ביולי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רסיסי טיל נגד מטוסים ששוגר מסוריה לישראל, רהט, 2 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רסיסי טיל נגד מטוסים ששוגר מסוריה לישראל, רהט, 2 ביולי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד מסר צה"ל כי הטיל לא יורט, וכן כי לא הייתה כל התרעה או הודעה באפליקציית פיקוד העורף שמזהירה מפני שיגור הטיל ורסיסיו. הנסיבות בבדיקה. בהמשך, הגיב גורם צבאי וטען כי לפי המדיניות "לא הייתה צריכה להינתן התרעה לאזרח". המשטרה וכוחות הנדסה של צה"ל הוזעקו לזירת נפילת רסיסי הטיל ברהט וטיפלו בשרידים.

"בדרך לישון שמעתי פיצוץ, חשבתי דוד שמש", סיפר תושב רהט שרסיס הטיל אותר ליד ביתו. "יצאתי החוצה וראיתי מיכל גדול, ושנזק נגרם לבית. מזל שמדובר בשעות האלה ולא ביום, אחרת היו ילדים בחוץ", הוסיף

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שברי טיל נגד מטוסים ששוגר מסוריה לישראל, רהט, 2 ביולי 2023. ללא קרדיט, אתר רשמי
טיל נגד מטוסים שוגר מסוריה לישראל והתפוצץ באוויר/אתר רשמי, ללא קרדיט

התקיפה האחרונה בסוריה שיוחסה לישראל הייתה לפני כשלושה שבועות, אז כלי תקשורת סוריים דיווחו כי מערכות ההגנה האוויריות הופעלו נגד "מטרות עוינות שנצפו בשמי דמשק" ועל הדי פיצוצים שנשמעו בעיר. מקור צבאי סורי טען כי "האויב הישראלי" ביצע תקיפה אווירית שמקורה מכיוון "הגולן הסורי הכבוש", שכוונה לכמה יעדים הנמצאים מדרום-מערב לדמשק. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות, חייל סורי נפצע קשה בתקיפה ובמקביל - נזק נגרם לרכוש.

לפני כשלושה חודשים שוגרו שלוש רקטות משטח סוריה לכיוון ישראל, בעקבותיהן הופעלה התרעה ברמת הגולן. מבדיקה עלה כי רקטה אחת בלבד נפלה בשטח פתוח בדרום רמת הגולן, בעוד השתיים האחרות נפלו אחת בשטח ירדן ואחת בשטח סוריה. בעקבות האירוע הזניק צה"ל מטוסי קרב מהנגב לצפון, ומסוקי קרב הוקפצו לגבול שבין ירדן, סוריה וישראל, שם הם היו בעמדות המתנה. במקביל דווח על ירי ארטילרי לעבר מטרות בסוריה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully