וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עדן זינו טוענת - לקוח שלי הופלה ע"י צה"ל

27.6.2023 / 0:41

הפרקליטה, שידועה ברשתות כמי שמוציאה פטורים למלשב"ים, טענה כי צעיר שייצגה הופלה לרעה בוועדה רפואית רק כי ייצגה אותו. לדבריה, במהלך הוועדה נאמר עליה: "מוכרת פטורים בעשרות אלפי ש"ח". בצה"ל מסרו: "ההחלטה התקבלה בצורה מקצועית". זינו: "שמחה שצה"ל רענן התנהלותו"

עו"ד עדן זינו, שמוכרת ברשתות החברתיות כמי שבמסגרת תפקידה מייצגת מלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון) ומתגאה בפטורים שהיא מוציאה עבורם, טוענת כי לקוח שלה הופלה לרעה רק בגלל החשיפה התקשורתית לה היא זוכה.

לטענת זינו, באחת הוועדות שנערכו ללקוח שלה, שלדבריה סובל מבעיות רפואיות קשות הכוללות איבוד ראיה בעין ימין, עקמת בגב וכן בעיות התנהגותיות נוספות שנתמכו בחוות דעת פסיכיאטריות, אחד המעריכים בוועדה שאל את הלקוח שלה האם עו"ד זינו היא זו שמייצגת אותו, בתגובה מעריך נוסף שאל לזהותה של עורכת הדין ונענה כי "עדן זינו היא זאת שמוכרת פטורים בעשרות אלפי שקלים".

מתגייסים בבוק"ם 12 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
מתגייסים בלשכת הגיוס, אילוסטרציה/ראובן קסטרו

בסיום הוועדה, הוחלט כי הלקוח של זינו לא יקבל את הפטור אותו דרש. בעקבות ההחלטה וברקע המדברים שנאמרו אודות עורכת הדין, הגישה זינו ערעור על החלטת הוועדה בטענה כי הלקוח שלה הופלה לרעה. בערעור ציינה: "ברצוני להזכיר כי החשיפה התקשורתית לה זכיתי נובעת מהאקלים הפוליטי התקשורתי במדינתנו, ואין דבר ולו חצי דבר בין פעולות שיווק לגיטימית לבין פעולות משפטיות חוקיות".

מטעם לשכת מיטב בצה"ל נכתב במענה לפנייתה של עו"ד זינו: "לאחר בירור, עלה כי במהלך הדיון בעניינו של החייל שאת מייצגת נערך שיח קצר ביחס לכתבה תקשורתית בעניינך. בשיח זה לא הביעו בעלי התפקידים הצבאיים עמדה ביחס להתנהלות של עו"ד זינו אלא אך ורק לתוכן הפרסום בעניינה. מכל מקום וללא קשר לנסיבות המקרה הפרטני נערך ריענון להתנהלות במהלך הוועדות".

תמונות מהבקום היום שרון בוקוב. שרון בוקוב
לשכת הגיוס תל השומר/שרון בוקוב

מדובר צה"ל נמסר: "החייל המדובר ביקש פטור בגין אי התאמה התנהגותית ולא רפואית, החלטת הועדה בעניינו התקבלה בצורה מקצועית ללא שיקולים זרים, ובסופה נקבע כי לחייל נתונים מתאימים להמשך שירות".

עו"ד עדן זינו, מומחית לדיני צבא וזכויות חיילים המייצגת את החייל אמרה: "אני שמחה שצה"ל לקח אחריות בעקבות המקרה החריג הזה והודיע כי רענן את הנהלים בוועדות השונות בצה"ל, ובכך הטיפול בלקוחות המשרד ממשיך להיות מטופל במקצועיות על ידי גורמי צה"ל, כפי שהיה תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully