וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ נגד אנשי המילואים שאיימו להפסיק לשרת: צריך לשים גבול; סמוטריץ': חבורת טרולים

יו"ר המחנה הממלכתי התייחס למחאה המתחדשת בעקבות חקיקת ביטול עילת הסבירות: "נגד סרבנות מסוג כל שהוא". ליברמן: "קריאה שאין לה מקום". סמוטריץ': "איום חסר חשיבות, מקווה שימצאו עצמם מחוץ לצה"ל. לפיד סירב לכנות את המוחים סרבנים: "אי אפשר שלא להבין את האמירה"

בוידאו: ההפגנות נגד המהפכה המשפטית נכנסות לשבוע ה-25/גלעד פירסט, איליה מגנס, יואב איתיאל, בני משי, ראובן קסטרו,אביב אטלס, דוברות המשטרה.

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס היום (שני) לאיום אנשי מילואים להפסיק לשרת בעקבות חקיקת ביטול עילת הסבירות, עליו פורסם בוואלה ואמר כי "העמדה שלי ושל מפלגתי נשארה זהה - אנחנו נגד סרבנות מסוג כל שהוא. זה חייב להישאר מחוץ למשחק, כולנו צריכים לשים גבול לעניין הזה".

מארגני עצומת אנשי המבצעים המיוחדים הגיבו לדברים וכתבו: "גנץ ואנשיו מצטיינים כבר חודשים בלהעניק לגיטימציה וזמן לרודן ולכנופיית ההפיכה. אנחנו לא פוליטיקאים ולא הולכים אחרי סקרים חלולים, ואומרים את האמת כפי שהיא, בלי מורא, מה שגנץ כנראה שכח". עוד הוסיפו: "מעניין שכשסגן יו"ר הכנסת קרא לאחרונה להוציא אותנו ואת הטייסים להורג - לגנץ לקח יומיים וחצי להגיב".

בני גנץ בישיבת סיעת המחנה הממלכתי, 26 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"חייב להישאר מחוץ למשחק". גנץ בישיבת סיעת המחנה הממלכתי, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

גם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיב למחאה המתחדשת וכתב: "מדובר בחבורה של טרולים, רובם בעילום שם, והתקשורת מתמכרת לזה. זה חסר חשיבות לחלוטין. הצבא צריך לטפל בעניין הזה בשיא הנחישות ולעקור מן השורש את התופעות המסוכנות האלה. אין מקום לגרירת הצבא למחלוקות פוליטיות. מקווה שמי שיתחיל לרמוז על זה ימצא את עצמו מחוץ לצבא".

גם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הבהיר כי הוא מתנגד לסרבנות: "אין שום מקום לקריאה נגד התייצבות למילואים. גם ממתנדבים אני מצפה שימשיכו להתנדב, למרות שהם לא חייבים ואי אפשר לחייב אותם".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד סירב לכנות את אנשי המילואים שמסרבים להתייצב סרבנים: "זה שאנשים אומרים שלא נשרת בצבא של מדינה לא דמוקרטית, זאת אמירה שאי אפשר שלא להבין אותה. אני מתנגד להדביק לאמירה כזאת את המילה סרבנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בצלאל סמוטריץ',1 במאי 2023. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"חבורה של טרולים". סמוטריץ'/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

הבוקר, 250 אנשי מילואים במערך הסייבר ההתקפי ומאות יוצאי שב"כ פרסמו הצהרת התנגדות תקיפה נגד ביטול עילת הסבירות שהקואליציה מקדמת. "לא נשרת משטר שרומס את יסודות הדמוקרטיה בישראל", נכתב בהצהרה של אנשי הסייבר. "רבים מצטרפים אלינו בימים אלו ומסירים את התנדבותם משירות מילואים. רבים יצטרפו אלינו בהמשך ככל שהממשלה תמשיך לרסק את הדמוקרטיה".

"אנחנו קוראים לראש הממשלה ולשר הביטחון לעצור לאלתר את החקיקה ולגנוז אותה כדי לאפשר למערכת הביטחון להפנות את כל משאביה להתמודד עם האתגרים הביטחוניים המתעצמים בעת הזו בעת ובעונה אחת בכמה חזיתות", הוסיפו יוצאי השב"כ. "המשך החקיקה יקרע קרע בלתי ניתן לאיחוי בחברה הישראלית יפגע אנושות בחוסן הלאומי ובמערכת הביטחון הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully