וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל עסק בצפת "זכה" לביקור עברייני פרוטקשן והזהיר: "מי שיסכן אותי - אני ארצח אותו"

26.6.2023 / 13:18

עדיאל פרטוק, בעל חנות "עץ האורן" שבצפת סיפר כי בסוף השבוע רעולי פנים פרצו לעסק שבבעלותו והשאירו לו שם מסר מאיים. פרטוק הבהיר שאין בכוונתו לשלם להם "שקל ולא חצי שקל", וקרא לכל בעלי העסקים בצפון להצטרף אליו במאבק: "בן גביר, ברקת, אני מחכה לכם"

עדיאל פרטוק, בעל החנות "עץ האורן המרכז לכלי עבודה" בצפת. פייסבוק עץ האורן המרכז לכלי עבודה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עדיאל פרטוק, בעל החנות "עץ האורן המרכז לכלי עבודה" בצפת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, פייסבוק עץ האורן המרכז לכלי עבודה

תופעת הפרוטקשן בצפון הארץ צוברת תאוצה, והיום (שני) היה זה עדיאל פרטוק, בעל החנות "עץ האורן המרכז לכלי עבודה" שבצפת, שחשף כי בסוף השבוע האחרון עברייני פרוטקשן פרצו לעסק שלו, והשאירו לו שם מסר מאיים.

"ארבעה קליעים ובקבוק בנזין, זאת המתנה שחיכתה לי. אתמול בלילה, הגעתי לעסק וגיליתי שעל האוטו שלי יש סימנים של צבע. שני רעולי פנים קפצו פנימה ונכנסו לעסק, שמו לי על האוטו קליעים, בקבוק בנזין וריססו אותו באיקסים", סיפר פרטוק בסרטון שהעלה בחשבון הפייסבוק של העסק שלו.

כשמאחוריו צילומי מצלמות האבטחה שתיעדו את האירוע, פרטוק ציין כי "אחד מהם דרך אקדח והלך בתוך השטח שלי, כאילו זה הבית שלו". בהמשך, פרטוק הזהיר את עברייני הפרוטקשן: "זה לא הבית שלך גבר, זה הבית שלי, ומי שמתקרב לבית שלי, אני ישן פה בלילה, אתה מסכן את שלומי, ומי שמסכן את שלומי והולך בחצר שלי עם אקדח - אני ארצח אותו".

בהמשך, פרטוק ציין כי תופעת הפרוטקשן הגיעה גם לצפת, "היא נמצאת כאן הרבה זמן", אמר. "האנשים מפחדים, האנשים רועדים". כמו כן, פרטוק פנה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ולשר הכלכלה ניר ברקת וקרא להם להתערב ולפעול למיגור תופעת הפרוטקשן. "בן גביר, אני מחכה לך פה, שים לי אקדח על השולחן - היום, אני רוצה אקדח שלך", התעקש. "הם נכנסו לחצר שלי עם אקדח טעון, נופפו בו כאילו אין מחר. אני רוצה אותך פה, שים אקדח. אם לא תשים אקדח, אני אהיה השר הבא".

בפנייתו לברקת אמר פרטוק: "אתה שר הכלכלה, זו הפגיעה הראשונה בכלכלה. מיליארדי שקלים יוצאים מפה, מאנשים ומבעלי העסקים שעבדו ואספו כל שקל ושקל, ובא איזה רעול פנים בלילה מסתובב פה עם אקדח והם נותנים לו את הכסף שלהם. דמי חסות הם קוראים לזה, אני לא צריך חסות מאף אחד. מי שבא אליי הביתה שיחשוב פעמיים לאן פניו מועדות".

לקראת סוף הסרטון, פרטוק פנה לבעלי העסקים בצפון ולכל מי שנפגע מתופעת הפרוטקשן, וקרא להם להצטרף אליו במאבק נגד התופעה שזה מזמן הפכה לשכיחה גם בצפון הארץ. "כל מי שרוצה - תגיעו לפה. אנחנו נשב להם בצמתים של הכפרים. הם יפחדו, לא אנחנו נפחד. זאת רק המילה הראשונה". עוד הדגיש פרטוק כי אין בכוונתו לשלם "שקל ולא חצי שקל, אני מוותר על הכול, מחכה כל לילה. נישב ולא ניתן לאף אחד להתערב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שריפה בחניון סירות סמוך למושב מגדל, 24 ביוני 2023. דוברות כב"ה
שריפה בחניון סירות סמוך למושב מגדל, 24 ביוני 2023/דוברות כב"ה

רק ביום שבת, שריפה פרצה בחניון סירות השוכן בסמוך למושבה מגדל שמצפון-מערב לכנרת. לאחר שהתקבלה הקריאה, חמישה צוותי כיבוי והצלה מתחנת טבריה הוזעקו למקום, ומנעו מהשריפה להתפשט לסירות נוספות.

האירוע הסתיים ללא נפגעים, אם כי במקום נשרפו שבע סירות, מתוכם חמש כליל. נסיבות פרוץ השריפה יבדקו על ידי חוקר דליקות, ונבדקת האפשרות שמדובר בהצתה מכוונת, ייתכן על רקע אי תשלום של דמי פרוטקשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully