וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 עובדי או"ם נעצרו בחשד להברחת קוקאין נוזלי מירדן במסווה של בושם

בדיקה שגרתית בכליהם של השלושה במעבר הגבול בין ירדן לישראל עוררה את חשד הבודקים כאשר גילו ערכות להכנת בשמים שכללו נוזל. הערכות הועברו לבדיקה מדוקדקת, כולל בעזרת כלבים המיומנים בהרחת סמים. מהבדיקה עלה חשד סביר שמדובר בקוקאין. השלושה הועברו לחקירה ונעצרו

בווידאו: ימ”ר ירושלים סיכלו הברחת קוקאין באמצעות אזרחים ספרדים/דוברות משטרת ישראל

שלושה עובדי או"ם נעצרו היום (ראשון) בחשד שניסו להבריח לארץ קוקאין נוזלי, במסווה של בושם. בודקי בית המכס בנהר הירדן, בשיתוף עם עובדי יס"מ נהר הירדן ויחידת הכלבנים של רשות המסים, סיכלו היום את ההברחה. עובדי האו"ם הגיעו במהלך היום למעבר הגבול בין ירדן לישראל. בדיקה שגרתית שבוצעה על ידי עובדי רשות המסים ורשות שדות התעופה במעבר הגבול עוררה את חשדם של הבודקים בנוגע לערכות להכנת בשמים שהביאו עימם הנוסעים, אשר כללו בקבוקים עם נוזל.

הערכות הועברו לבדיקה מדוקדקת, בין השאר בעזרת כלב המיומן בהרחת סמים. מהבדיקה עלה חשד סביר כי מדובר בקוקאין נוזלי, והשלושה הועברו לחקירה שבסופה נעצרו על ידי משטרת מחוז צפון.

בקבוקים החשודים כמכילים קוקאין נוזלי שנתפסו במעבר הגבול מירדן, 25 ביוני 2023. דוברות משטרת ישראל
הערכות החשודות שנתפסו במעבר הגבול, 25 ביוני 2023/דוברות משטרת ישראל
בקבוקים החשודים כמכילים קוקאין נוזלי שנתפסו במעבר הגבול מירדן, 25 ביוני 2023. דוברות משטרת ישראל
סחר הקוקאין רווחי ביותר בשל הביקוש הרב לעומת ההצע הקטן. הערכות החשודות/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים הוגש כתב אישום נגד שני אזרחי ספרד ותושב מזרח ירושלים בגין ביצוע עבירות של ניסיון ייבוא סמים מסוכנים והחזקת סמים. לפי כתב האישום, השלושה פעלו לייבא מקולומביה מאות קילוגרמים של קוקאין. הייבוא סוכל לאחר חקירה חובקת עולם של היחידה המרכזית של משטרת ירושלים ויחידת המודיעין של המשטרה, במהלכה סוכני משטרה התחזו למוכרים והצליחו להגיע אל המעורבים בפרשייה.

סחר הקוקאין וסמים אחרים בישראל רווחי ביותר עבור מבריחי הסמים בעולם, לאור הביקוש הרב מול ההיצע הקטן באופן יחסי. הרווח הוא עצום והסיכון הכרוך בהברחה משתלם עבור אלו שלא נתפסים. להמחשת הרווח העצום מהעסקה, מחיר גרם קוקאין איכותי בשוק הישראלי נע בין 700 ל-800 שקלים. לו הייתה העסקה יוצאת לפועל ללא ידיעת המשטרה, היא הייתה מניבה למעורבים רווח של עשרות מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully