וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו והפסנתרן הפלסטיני והתרגיל שעשה לשרה: בין השורות של עדות מילצ'ן

25.6.2023 / 17:46

המיליארדר סיפק בעדותו בתיק 1000 הצצה נדירה לחייו של חברו הקרוב ראש הממשלה, וסיפר על ארוחות בחווה בצרפת, מפגש עם שון קונרי ומיליארדר שהעריץ את נתניהו. איזו בובה שרה ביקשה שיקנה לבנה הבכור - ומה הוא חשב על החולצות שלבש רה"מ? | כל מה שפספסתם בעדות מילצ'ן

בווידאו:הגעת השופטים ורה"מ בנימין נתניהו לדיון בו תישמע עדות ארנון מילצ'ן בתיק 1000,בימ"ש מחוזי ירושלים/רוני כנפו

עדותו של ארנון מילצ'ן היום (ראשון) במשפט נתניהו, החשובה ביותר בתיק 1000, סיפקה גם הצצה מרתקת ונדירה לחייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו. בעדות סיפר מילצ'ן על יחסיו הקרובים עם נתניהו, וחשף רגעים מהפגישות ביניהם.

לדבריו, השניים הכירו ב-1996, אז הזמין את ראש הממשלה ורעייתו שרה לסרט. בעודו מחכה לשניים, קיבל טלפון מאהוד אולמרט, שהודיע לו כי נתניהו מעוניין לפגוש אותו ביחידות. "אז אכלנו סעודה, ביבי שרה ואולמרט, אח"כ השיחה ביני לבין ביבי הייתה מאוד מעניינת, על היסטוריה ועל עסקים". לדבריו, רעיית ראש הממשלה ביקשה ממנו שיקנה לבנה הבכור בובה של "באגס באני".

כניסת ארנון מילצ'ן לקראת עדותו בתיק 1000, ברייטון, 25 ביוני 2023. שאול אדר, מערכת וואלה!
ארנון מילצ'ן בפתח עדותו/מערכת וואלה!, שאול אדר

כדי לתאר את יחסיהם הקרובים, סיפר מילצ'ן על מפגשים ביניהם, בבלפור, בית ינאי, קיסריה ואף בחו"ל. "הייתה לנו חווה בצרפת, היה שם פלסטיני שהיה מגיע ומנגן בפנסתר. יאיר נתניהו והפלסטיני ניגנו בפסנתר בארבע ידיים, זה היה מאוד מרגש". עוד שלף תמונה של ראש הממשלה ורעייתו יחד עם השחקן שון קונרי וחבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב.

כמו כן, סיפר מילצ'ן על מפגש שלו ושל אמו עם נתניהו במסעדה ואמר כי "אמא שלי הייתה אוהדת שרופה של ביבי". לדבריו, גם המיליארדר לארי אליסון, בעליה של חברת אורקל, היה מעריץ של נתניהו. עד כדי כך, שהתקשר אישית למילצ'ן וביקש ממנו לשחרר את עו"ד בועז בן צור מייצוגו, כדי שיוכל לייצג את נתניהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קייט הדסון, שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
בני משפחת נתניהו והשחקנית קייט הדסון/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

לדברי מילצ'ן, הוא ונתניהו עשו דברים רבים למען המדינה, מבלי לפרסם אותם: "אני לא יכול לקרוא לו נאשם, אני קורא לו ביבי". בהמשך, חשף כי העיר לנתניהו על החולצות שלבש, ובחר לקנות לו כמה חולצות יוקרתיות של חברת "בריוני" כדי לשפר את המראה שלו. עד כדי כך, שהעיד כי "אפשר לומר שאנחנו הלבשנו את ראש הממשלה".

כשסיפר המיליארדר על המתנות שנהג לתת לבני הזוג, אמר כי הם נהגו לדרוש סיגרים קובנים ושמפניות ורודות ספציפים במיוחד. עוד אמר כי פעם אחת השתעשע עם הדס קליין וסיפק לשרה נתניהו שמפניות מסוג אחר, אך זו "עלתה" על התרגיל מיד ואמרה כי אלו לא השמפניות הנכונות. במקרה אחר, הביא לראש הממשלה סיגרים בקוטר לא נכון, ולאחר שהעירו לו על כך, סיפק סיגרים חדשים.

הגעת רה"מ בנימין נתניהו לדיון בו תישמע עדות ארנון מילצ'ן בתיק 1000,בימ"ש מחוזי ירושלים, 25 ביוני 2023. רוני כנפו
ראש הממשלה נתניהו בבית המשפט, היום/רוני כנפו
שרה נתניהו באולם בו תישמע עדות ארנון מילצ'ן בתיק 1000, ברייטון, 25 ביוני 2023. ביני אשכנזי
שרה נתניהו באולם שבו מעיד מילצ'ן/ביני אשכנזי
כניסת שרה נתניהו לאולם בו תישמע עדות ארנון מילצ'ן בתיק 1000,ברייטון, 25 ביוני 2023. שאול אדר, מערכת וואלה!
שרה נתניהו נכנסת לאולם שבו מעיד מילצ'ן, היום/מערכת וואלה!, שאול אדר

לפי כתב האישום, מילצ'ן הוא זה שמימן את אספקת השמפניות והסיגרים לבני הזוג נתניהו, בתמורה לכך שנתניהו יפעל להארכת הוויזה של מילצ'ן לארצות הברית ולקידום הארכת הפטור ממס לתושב חוזר, הטבה שיש לה ערך כלכלי רב עבור מילצ'ן.

לפי כתב האישום טובות ההנאה הורעפו על ידי נתניהו ורעייתו באמצעות מילצ'ן, "שעיקרן קופסאות סיגרים ומארזי שמפניות שניתנו באופן רציף, במענה לבקשות ואף דרישות, בין היתר באמצעות משלוחים, גם כאשר מילצ'ן לא שהה בישראל, עד כדי כך שהפכו למעין 'קו אספקה'". עוד נכתב בכתב האישום כי "היקף טובות ההנאה הצטבר לכדי כ-460 אלף שקלים", וכי הן "ניתנו לנאשם נתניהו בזיקה לתפקידיו הציבוריים ולמעמדו כראש ממשלת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully