וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד נגד ההתבטאויות של פינדרוס: "מחויבים לשמירה על זכויות הלהט"ב"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 17:20

המפלגה מסרה כי היא מתנגדת לאמירותיו של פינדרוס, שהשווה את הקהילה הגאה לדאעש ולחיזבאללה. מהליכוד נמסר כי האמירות פינדרוס לא מקובלות על נתניהו ואינן משקפות את מדיניות הממשלה. עוד הוסיפה המפלגה כי הם מחויבים לשמירה על זכויות הפרט.

יצחק פינדרוס על הלהט"ב, מתוך "אנשים"/באדיבות: קשת 12

מפלגת הליכוד מסרה היום (רביעי) כי היא מתנערת מאמירותיו של ח"כ יצחק פינדרוס, שאמר כי הקהילה הגאה היא "הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל".

הליכוד מסר היום כי אמירותיו של חבר הכנסת פינדרוס אינן מקובלות על ראש הממשלה נתניהו ולא משקפות את מדיניות ממשלת ישראל. "הממשלה בראשות נתניהו מחויבת לשמירה של חירויות הפרט, זכויות הלהט"ב והגנה על זכויות מיעוטים", מסרה המפלגה.

אתמול אמר ח"כ פינדרוס בראיון לתוכנית "אנשים" בקשת 12 כי "הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל, יותר מדאעש וחיזבאללה זה הפריצות בעריות". עוד הוסיף חבר הכנסת כי לדעתו יש למנוע את מצעד הגאווה, ואת הקהילה הגאה בכלל, "זה מה שכתוב בתורה", הסביר.

חבר הכנסת יצחק פינדרוס הצהיר אמונים במליאת הכנסת, 22 ביוני 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"יותר מסוכן מחיזבאללה", פינדרוס/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

זאת לא ההתבטאות החריגה הראשונה של חבר הכנסת פינדרוס. בשנה שעברה, במהלך פאנל ליל יום העצמאות שנערך בישיבה התיכונית "נהורא" אמר פינדרוס כי השאיפה שלו היא להעצים יותר את לימודי התורה במדינה ולא בהכרח לשלב חרדים בתפקידי מפתח בהנהגת המדינה כמו בבית המשפט כי בלימוד התורה יש יותר השפעה.

הוא התבטא נגד בית המשפט העליון ואמר: "אתה יודע מה החלום שלי? להביא D9 ולפוצץ את הבניין הזה. לא להעמיד שם את השופטים שלי. זה החלום שלי". לפני כן אמר כי תפקידו כחבר כנסת הוא "לתקן את עם ישראל על ידי הקמת עוד תורה" ו"לא על ידי בית המשפט העליון", כלשונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully