וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו, גלנט וסמוטריץ' סיכמו על קידום אלף יחידות דיור בעלי: "התשובה שלנו לטרור"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 15:13

ראש הממשלה ובשרים הודיעו כי יקדמו באופן מיידי על תכנון בנייה צמוד לזירת פיגוע הירי שאירע אמש. "התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו", הסבירו

4 נרצחים בפיגוע ירי בכניסה ליישוב בבנימין, אחד המחבלים נוטרל/נדב גולדשטיין/TPS

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיעו היום (רביעי) כי סיכמו על קידום מיידי של תכנון כאלף יחידות דיור חדשות ביישוב עלי, צמוד לזירת פיגוע הירי שאירע אתמול. "התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו", אמרו.

אריאל אלמליח, יו"ר הישוב עלי בירך על ההחלטה אך קרא לראש הממשלה "לקדם החלטת ממשלה כבר בישיבת הממשלה הקרובה ביום הראשון הקרוב אשר תהפוך את הישוב עלי לעיר הראשונה בבנימין".

פיגוע ירי ליד היישוב עלי, 20 ביוני 2023. נדב גולדשטיין, TPS
זירת הפיגוע בעלי, אמש/TPS, נדב גולדשטיין

הפיגוע התרחש אמש סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים. ארבעה בני אדם נרצחו מירי שני מחבלים בתחנת הדלק הסמוכה ליישוב עלי שבבנימין. הנרצחים הם הראל מסעוד, חייל משוחרר בן 21 מהיישוב יד בנימין, וכן שני תושבי עלי, עופר פיירמן בן ה-63, נחמן שמואל מורדוף בן ה-17 מהיישוב אחיה ואלישע אנטמן, תלמיד כיתה י"ב בן 18.

זמן קצר לאחר הפיגוע, נמסרה תגובה מטעם חמאס שטענו כי מי שביצעו את הפיגוע הם שני אנשי הזרוע הצבאית של הארגון - וזאת בתגובה לפשיטה אתמול בג'נין. "התגובה לפשעי הכיבוש במחנה ג'נין לא איחרה להגיע והמהפכנים בגדה מכים בכל מקום", אמרו בארגון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לאחר הפיגוע אמר ראש הממשלה כי "סמוך ליישוב עלי התבצע פיגוע נפשע ומזעזע. מעומק לבי אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים. כוחותינו פועלים בשטח כדי לבוא חשבון עם המרצחים". נתניהו הוסיף כי "כבר הוכחנו בחודשים האחרונים שאנחנו באים חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל. כל מי שפגע בנו - נמצא או בקבר או בכלא. כך יהיה גם כאן. נמשיך להילחם בטרור במלוא העוצמה וננצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully