וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד כיתה י"ב, חייל משוחרר: אלה הנרצחים בפיגוע בעלי

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 7:49

אלישע אנטמן בן ה-18, עופר פיירמן בן ה-63, הראל מסעוד בן ה-21 ונחמן שמואל מורדוף בן ה-17 הם ארבעת הנרצחים בפיגוע הירי שהתרחש בתחנת הדלק סמוך ליישוב עלי שבבנימין. מלבדם נפצעו בפיגוע ארבעה בני אדם

4 נרצחים בפיגוע ירי בכניסה ליישוב בבנימין, אחד המחבלים נוטרל/נדב גולדשטיין/TPS

ארבעת הנרצחים בפיגוע שאירע היום (שלישי) בפיגוע הירי בעלי הם הראל מסעוד, חייל משוחרר בן 21 מהיישוב יד בנימין, וכן שני תושבי עלי, עופר פיירמן בן ה-63, נחמן שמואל מורדוף בן ה-17 מהיישוב אחיה ואלישע אנטמן, תלמיד כיתה י"ב בן 18 שעבד בחומוס אליהו, המסעדה בה אירע הפיגוע. באירוע, שהתרחש בתחנת דלק בכניסה ליישוב עלי שבבנימין, נפצעו בנוסף ארבעה בני אדם.

הלוויתו של הראל מסעוד תצא הערב ב-23:15 בבית העלמין יסודות שבמועצה האזורית נחל שורק. והלוויתם של אלישע אנטמן ועופר פיירמן תצא מבית העלמין עלי הערב ב-23:00 ומחר בסמוך לשעה 12:00 בהתאמה.

הראל מסעוד שנרצח בפיגוע בעלי 

20 ביוני 2023. דוברות מועצה אזורית נחל שורק, אתר רשמי
הראל מסעוד בן ה-21/אתר רשמי, דוברות מועצה אזורית נחל שורק
אלישע אנטמן, נרצח בפיגוע בעלי. ישיבת בני עקיבא עלי, אתר רשמי
אלישע אנטמן בן ה-18/אתר רשמי, ישיבת בני עקיבא עלי
נחמן שמואל מורדוף שנהרג בפיגוע בעלי, 20 ביוני 2023. באדיבות המשפחה
נחמן שמואל מורדוף/באדיבות המשפחה

שי רייכנר, ראש מועצה אזורית נחל שורק בה התגורר מסעוד אמר: "אין מילים להביע את ההלם והכאב שאנו חשים כרגע. אני וכל קהילת נחל שורק כולה כואבים עם משפחת מסעוד את האסון הנורא, משתתפים בצערם הבלתי נתפס ועוטפים את המשפחה.

יקרת פרידמן, מכרה של הראל מסעוד, סיפרה לסוכנות הידיעות TPS כי הוא היה "בחור זהב, יפה תואר
ומפוצץ ערכים". עוד היא סיפרה כי הראל השתחרר רק לאחרונה משירות קרבי. "הוא אהב את ארץ ישראל ואת עמו. הוא חלם ליישב את הארץ הזאת ופעל להגשמת חלומו יחד עם חברים".

עופר פיירמן, נרצח בפיגוע בעלי, 20 ביוני 2023. ללא, TPS
עופר פיירמן, נרצח בפיגוע בעלי, 20 ביוני 2023/TPS, ללא
פיגוע ירי ליד היישוב עלי, 20 ביוני 2023. נדב גולדשטיין, TPS
זירת הפיגוע. עלי, היום/TPS, נדב גולדשטיין

האירוע התרחש סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים, אז הגיעו שני המחבלים למסעדת חומוס אליהו ופתחו באש. הירי נמשך לתוך התחנה כשהם יורים לעבר אנשים בתחנה תוך צעידה לכיוון היציאה, אז נוטרל אחד מהם, מוהנד שחאדה בן ה-26 מעוריף, על ידי סייר ביטחון של היישוב. המחבל השני, חאלד מצטפא עא-לטיף צבאח בן ה-24, הצליח להימלט תוך השתלטות על רכב אזרחי שגנב לאחר שאיים על הנהג. בתום מרדף שהתבצע על ידי כוחות הביטחון באזור, הוא נוטרל תוך ניסיון מעצרו ובעת שניסה להימלט.

זמן קצר לאחר הפיגוע, נמסרה תגובה מטעם חמאס שטענו כי מי שביצעו את הפיגוע הם שני אנשי הזרוע הצבאית של הארגון - וזאת בתגובה לפשיטה אתמול בג'נין. "התגובה לפשעי הכיבוש במחנה ג'נין לא איחרה להגיע והמהפכנים בגדה מכים בכל מקום", אמרו בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully