וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צחק כל הדרך למפעל הפיס": בן 50 זכה ב-40 מיליון שקל בהגרלת הלוטו

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 17:11

בהגרלת הלוטו שנערכה אתמול, גרף הזוכה היחיד את הפרס על סך 40 מיליון שקלים. בשעות הבוקר, הוא הגיע לבית מפעל הפיס כדי לאסוף את הפרס. "כששלחתי את הטופס החלטתי - אם המספר שלי לא יוגרל, אני זונח את הרעיון. עדיין לא סיפרתי לאשתי"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

בהגרלת הלוטו שנערכה אתמול (שלישי), גרף זוכה יחיד פרס בסך 40 מיליון שקלים. בשעות הבוקר, הזוכה הגדול, גבר בשנות ה-50 לחייו הגיע לבית מפעל הפיס כדי לאסוף את הפרס.

הזוכה המאושר, נשוי ואב לילדים המתגורר באזור המרכז, בקרוב מאוד יחגוג את יום הולדתו. "כבר חודשיים שאני ממלא טופס בכל הגרלה", סיפר לאנשי מפעל הפיס. "אני מסמן בטופס מספר אחד בכל הטבלאות ומבקש שהלוטומט ישלים עבורי את המספרים. עד כה ה'שיטה' שלי לא ממש הוכיחה את עצמה, ובמוצאי שבת, בזמן ששלחתי את הטופס קבלתי החלטה - שבמידה והמספר שבחרתי לא יוגרל, אני זונח לחלוטין את הרעיון ומחפש דרך אחרת".

הזוכה ב40 מיליון שח בלוטו 21 ביוני 2023. באדיבות מפעל הפיס, אתר רשמי
"עד עכשיו לא סיפרתי לאשתי". הזוכה המאושר/אתר רשמי, באדיבות מפעל הפיס

כשהזוכה התעורר הבוקר, הוא נכנס לאתר מפעל הפיס וגילה שהמספר הקבוע שבחר עלה בהגרלה. "כרוח סערה נכנסתי לחדר של הבן שלי וצעקתי: 'זכינו'. הבן, שלא ממש הבין מה אני רוצה ממנו בשעה כזאת, ענה לי: 'אבא, לא עכשיו'", סיפר. "כמובן שהשמחה בבית היתה גדולה מאוד", המשיך וסיפר: "מכיוון שאשתי עדיין בעבודה, לא סיפרתי לה כלום ואני מחכה בקוצר רוח לספר לה כשתחזור הביתה".

"זה היה בוקר מהסרטים", הוסיף. "בזמן שאני והבן שלי נסענו לבית מפעל הפיס, הוא אמר לי: אבא, באתרי החדשות כבר הודיעו שיש זוכה בפרס הראשון בלוטו שעדיין לא הגיע לפדות את הפרס. התחלנו לצחוק בקול גדול ואמרנו לעצמנו 'סבלנות, חכו עוד כמה דקות, אנחנו מגיעים'".

עוד בוואלה!

20 שנה אחרי שנמלט מהחוק: הגאון ש"פיצח" את הלוטו חזר לישראל

לכתבה המלאה
דוכן לוטו. אתר רשמי, פלאש 90
נקודת מכירה של מפעל הפיס/פלאש 90, אתר רשמי

באוגוסט האחרון, זכה בן 35 מאזור המרכז 40 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו. הוא סיפר על הרגע בו נודע לו על הזכייה הגדולה. "פתחתי את האפליקציה של מפעל הפיס וסרקתי את הטופס לבדיקה. בלי שום ציפייה מיוחדת, פתאום הוצגה בפני הודעה עם סכום הזכייה שהשאירה אותי המום לכמה שעות. הייתי בהלם, לא יכולתי להכיל את ההתרגשות ולא לעצום עין כל הלילה".

"יצרתי על הבוקר קשר עם הורי וסיפרתי להם, תוך כדי שאני מתנהג כרגיל" סיפר הזוכה. "הלכתי לעבודה סחוט וגמור, כי היו משימות ומטלות באחריותי שהייתי צריך לסיים. אנשים סביבי קלטו שאני עייף וחשבו לתומם שהיה לי בילוי סוער אל תוך הלילה ובגלל זה אני חצי מפוקס. כמובן שלא אישרתי ולא הכחשתי".

בפברואר בשנה שעברה זכה אדם בפרס הגדול ביותר שאי פעם הוענק בישראל - 80 מיליון שקל. "ראיתי פרסומות בטלוויזיה וגם בתחנות הפיס שהפרס מאוד גבוה והחלטתי, בפעם ראשונה בחיי, למלא טופס לוטו", הוא סיפר. "לא הכרתי את חוקי ההגרלה ובדוכן הסביר לי הזכיין שאני צריך לבחור שישה מספרים ועוד מספר חזק אחד בכל טבלה. הייתי קצר בזמן, והמצאתי לעצמי 'שיטה' זריזה שבה אני מסמן בטופס רק את המספר החזק ונותן למכונת הלוטומט לבחור את יתר המספרים עבורי בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully