וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בפרס הגדול ביותר בתולדות הלוטו הגיע לבית מפעל הפיס לקבל את כספי הזכייה

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 14:56

לפני שהגיע לבית מפעל הפיס הלך הזוכה לעבודה כרגיל. "לא הכרתי את חוקי ההגרלה", הוא סיפר וגילה שהזכיין הסביר לו כיצד משחקים. הזכייה האחרונה שברה את השיא שנקבע בחודש מאי האחרון, אז זכה תושב הדרום בפרס של 76 מיליון שקלים

הזוכה ב80 מיליון שח בלוטו. מפעל הפייס, אתר רשמי
הזוכה בסכום הגבוה ביותר שאי פעם הוענק כפרס בלוטו/אתר רשמי, מפעל הפייס

זוכה הפרס הגדול ביותר שאי פעם הוענק בישראל הגיע היום (ראשון) לבית מפעל הפיס בתום יום עבודה רגיל, שעליו החליט לא לוותר למרות שבמפעל הפרס חיכו לו 80 מיליון שקל. "ראיתי פרסומות בטלוויזיה וגם בתחנות הפיס שהפרס מאוד גבוה והחלטתי, בפעם ראשונה בחיי, למלא טופס לוטו", הוא סיפר. "לא הכרתי את חוקי ההגרלה ובדוכן הסביר לי הזכיין שאני צריך לבחור שישה מספרים ועוד מספר חזק אחד בכל טבלה. הייתי קצר בזמן, והמצאתי לעצמי 'שיטה' זריזה שבה אני מסמן בטופס רק את המספר החזק ונותן למכונת הלוטומט לבחור את יתר המספרים עבורי בטבלה".

מלבד הזוכה בהגרלת הדאבל-לוטו, שניחש נכונה שישה מספרים, 36 בני אדם ניחשו חמישה מספרים, וגרפו כל אחד 18,834 שקלים. בהגרלת הלוטו הרגילה לא זכה אף אחד בפרס הראשי.

מיד לאחר שידור ההגרלה בטלוויזיה גלש הזוכה לאתר מפעל הפיס. "ברגע שראיתי את המספרים הזוכים הם היו לי 'מוכרים', הוא אמר. "הרגשתי מעין אור כזה שאני לא יכול להסביר. ישר במבט חטוף מול הטופס הבנתי שאני מחזיק ביד טופס שזכה בפרס הראשון, אבל לא היה לי שמץ של מושג אם אני זוכה יחיד, או מתחלק בפרס".

הזוכה מספר שהעיר את אשתו כדי לעדכן אותה בבשורה, ושלמרות השעה המאוחרת התקשר לבני המשפחה הקרובים וסיפר לאבא שלו, שהמליץ לו להוריד את היישומון של מפעל הפיס ולסרוק את הטופס בעזרתו. כאשר עשה זאת התחוור לו גם שהוא הזוכה היחיד. "לא עצמתי עין", אמר. "האדרנלין בגוף לא אפשר לי להירדם. אשתי ואני ישבנו בסלון עד שש לפנות בוקר ושוחחנו".

באשר לשימוש שהוא יעשה בכספי הזכייה, אמר האיש שראשית הוא מתכוון להעניק חלק מהכסף להורים ולאחים שלו ושל אשתו. כמו כן, לדבריו, הוא מתכוון להבטיח את עתיד ילדיו. הוא לא מתכוון להפסיק לעבוד, אלא אפילו לפתח את העסק, שאליו הלך היום כבר ב-6:00 בבוקר.

עוד בוואלה!

האש הפסיקה, המזל הגיע: תושב הדרום זכה ב-76 מיליון שקלים בדאבל-לוטו

לכתבה המלאה

"הילדים רוצים תאילנד"

בסוף מאי תושב הדרום, אדם נשוי וסב לנכדים רבים, זכה בפרס של 76 מיליון שקלים בהגרלת הדאבל לוטו - הפרס הגדול ביותר עד תוצאות ההגרלה האחרונה. הזוכה גילה את הבשורה בעת שישב ברכבו בדרך לעבודה אחרי תקופה ממשוכת בה לא עבד.

זה היה סכום הפרס הגבוה ביותר שבו זכה אדם בודד מאז 2009, והזוכה התעקש להגיע לגבות אותו בנוכחות המשפחה כולה. בדרכו למפעל הפיס הוא החליט שאת כספי הזכייה הוא יחלק בין ילדיו באופן שווה, כדי שיוכלו לרכוש דירות ללא לקיחת הלוואות ומשכנתא. בנוסף, המשפחה מתכננת לצאת לחופשה ארוכה ומפנקת בחו"ל. "הילדים רוצים תאילנד, אבל אני יותר בכיוון של ארצות הברית", אומר הזוכה. "מה שנראה לי, שאנחנו נעשה לא טיול אחד אלא שניים".

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully