וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר גנב את כספי הזכייה בפיס מאישה, תקף והתבצר עם הפרס בדירה עם ילדים

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 14:10

בן 22 הואשם שארב לאישה בת 68 לאחר שזכתה ב-5,000 שקלים בהגרלת הפיס בקיוסק בבני ברק, גנב את הכסף, תקף, וגרר אותה לאורך הרחוב באופן שהוביל לפציעתה. לאחר מכן נמלט עם הכסף והתבצר בדירת מגורים בו שהו אישה וילדים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד צעיר בן 22 שגנב מאישה בת 68 סכום כספי בו זכתה בהגרלת מפעל הפיס, ולאחר מכן התבצר עם הסכום במבנה - יחד עם ילדים ששהו בו. לצעיר, נתנאל מזרחי, יוחסו עבירות שוד בנסיבות מחמירות, תקיפת זקן, כליאת שווא, תקיפה, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית.

כתב האישום מגולל שורת רצף אירועים שהתרחשו בשבוע שעבר, אז הבחין מזרחי באישה אוספת סכום של 5,000 שקלים בו זכתה בהגרלת מפעל הפיס בבני ברק. הצעיר, שכבר הוצא נגדו צו הרחקה מהעיר, ארב לאישה ועקב אחריה. משהבחינה בכך, שאלה אותו האישה למעשיו. בשלב זה תפס מזרחי את ארנקה ומשך אותו בחוזקה. המתלוננת נפלה ארצה, אך הדבר לא עצר בעדו והוא המשיך לגרור אותה על רצפת הרחוב, כך שנגרמו לה שברים בגופה.

מפעל הפיס. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
גנב מהאישה את הכסף בו זכתה בהגרלת מפעל הפיס/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

אלא שלא בכך הסתיימו מעשיו של מזרחי. על פי כתב האישום, הנאשם ברח עם הכסף אל בניין מגורים ונכנס לאחת הדירות. הוא תקף את אחד הדיירים, שנמצא בדירה באותה העת יחד עם אשתו, ילדיו, וילדי השכנים. עם כניסתו לדירה ולמרות הפצרותיה של האישה נעל אחריו הנאשם את הדלת והותיר אותה ואת הילדים כלואים בדירה.

כשהגיעו כוחות המשטרה, עלה הנאשם דרך חלון הדירה, לגג הבניין ואיים לקפוץ מהגג במקביל לכך שהוא זורק מסמכים שגנב מהמתלוננת ואת מפתחות הדירה. לאחר מעצרו ביקש מזרחי להשתמש בשירותים במטרה להחביא את הכסף ששדד ולהכשיל את החקירה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד אלעד ברק כי מזרחי ביצע רצף של עבירות אלימות חמורות שכוונו כלפי מספר אזרחים, מבוגרים וילדים. "העבירות בוצעו ברצף וללא התחשבות כלשהי בנפגעים הנקרים בדרכו, אשר גרמו בין היתר לחבלות חמורות - הכל במטרה לשלול רכוש מהזולת והימלטות מהדין", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully