וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר שחברו נרצח: בן 21 נורה למוות בנצרת, צעיר נוסף נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 7:56

מחמוד סלאם נהרג מירי לעבר רכב סמוך למאפייה בנצרת, ומותו נקבע במקום. הצעיר הנוסף, בשנות ה-20 לחייו, פונה לבית החולים האנגלי בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע הוא סכסוך בין עבריינים. חברו של הצעיר, חאלד נחאש, נורה למוות בעיר לפני שבועות ספורים

צעיר בן 21 נורה הלילה (שני) למוות ברכב סמוך למאפייה בנצרת. צוות רפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. צעיר נוסף בשנות ה-20 לחייו נפצע בתקרית באורח קשה, ופונה לבית החולים האנגלי בעיר. לפי חקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי הרקע הוא סכסוך בין עבריינים.

עוד נמסר מהמשטרה כי "כוחות משטרה רבים בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. בשלב זה אוספים ממצאים וחוקרים את האירוע".

מחמוד סלאם, בן 21 מנצרת, שנהרג מירי ליד חנות בעיר. -, מערכת וואלה!
נורה ברכב. מחמוד סלאם/מערכת וואלה!, -
מחמוד סלאם, בן 21 מנצרת, שנהרג מירי ליד חנות בעיר, יחד עם חברו שנרצח לפני כחודש. פייסבוק, אתר רשמי
חברו נרצח לפני חודש. מחמוד סלאם וחאלד נחאש/אתר רשמי, פייסבוק

אחד מחבריו של מחמוד, חאלד נחאש בן ה-19, נרצח לפני חודש. אז, נחאש נורה למוות בשכונת אבו אל-אמיר בנצרת ופונה לבית החולים האנגלי בעיר כשהוא במצב אנוש על ידי צוות מד"א, ובהמשך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

התקרית מגיעה בצל ריבוי אירועי ירי ברחבי הארץ בשבוע האחרון, בהם הרצח של לורין תפאל בת ה-28 בערב שישי. תפאל נורתה למוות כשהיתה ברכבה ברחוב דני מס ברמלה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין שתי משפחות בעיר, כשבעלה לשעבר נרצח גם הוא לפני כמה שנים, וקרוב משפחתה, חסאם מוסראתי בן ה-23, נרצח בשבוע שעבר. בשבת המשטרה הודיעה כי עצרה חשוד בן 37.

עוד בוואלה!

חשד לרצח: צעירה בת 28 נורתה למוות בתוך רכבה ברמלה

לכתבה המלאה
זירת הרצח בנצרת בו נהרג מחמוד סלאם בן ה-21, 23 באוגוסט 2021. -, מערכת וואלה!
זירת אירוע הירי בנצרת, הלילה/מערכת וואלה!, -
זירת הרצח בנצרת בו נהרג מחמוד סלאם בן ה-21, 23 באוגוסט 2021. -, מערכת וואלה!
זירת אירוע הירי בנצרת, הלילה/מערכת וואלה!, -

ע"פ נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, סלאם הוא קורבן הרצח ה-74 בחברה הערבית מאז תחילת שנת 2021. זאת, לעומת אשתקד בה נרצחו 113 בני אדם. ביום שישי נרצחה ברמלה לורין מסראתי תפאל. סאהר אסמעיל, יועץ שרת החינוך לחברה הערבית, נרצח ביום ראשון שעבר בכפר ראמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully