וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילת ההפגנות נגד המהפכה המשפטית: "אנחנו הולכים להחריף את המחאה"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 14:57

לאחר הקפאת השיחות בבית הנשיא, האשימה שקמה ברסלר כי "שיקרו והונו את הציבור, ולכן המאבק יחריף". בנוסף, התייחסה לדבריו של המועמד המוביל למפכ"לות, ותקפה: "רוצה לרצות את שר הטיקטוק, איתמר בן גביר"

שיקמה ברסלר בראיון לתוכנית סופ"ש שלו באולפן וואלה! 08 ביוני 2023/סטילס: ראובן קסטרו

אחת ממובילות ההפגנות נגד המהפכה המשפטית אמרה הבוקר (שלישי) כי "אנחנו הולכים להחריף את המחאה". ברסלר הוסיפה בריאיון בתוכנית "שבע תשע" עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM כי "גם אם היו תקוות שההידברות בבית הנשיא לוקחת אותנו להסכמות רחבות, ברור שזה לא המצב - שיקרו והונו את כלל הציבור, כולל נשיא המדינה, לכן המאבק יחריף".

"בשלב הראשון כולם צריכים להיות דרוכים, מוכנים ולצאת כשצריך. אנחנו צריכים לראות מה יקרה היום, לראות מה יקרה בימים הבאים", הוסיפה ברסלר. "יש הרבה מאוד אופציות, רעיונות, משאבים ואמצעים שעומדים לרשותנו. כל הדברים החוקיים, הבלתי אלימים, עומדים על הפרק בלי בכלל ספק. אין לנו ברירה אלא להציל את הדמוקרטיה".

שקמה ברסלר,הפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן ת"א, 20 במאי 2023. ראובן קסטרו
שקמה ברסלר/ראובן קסטרו

ברסלר התייחסה גם לדבריו של המועמד המוביל למפכ"לות, יורם סופר, ותקפה: "אנחנו שומעים פה מועמד שעושה אודישנים מול הציבור, רוצה לרצות את שר הטיקטוק הידוע בכינוי איתמר בן גביר. אנחנו מבינים עם מה יש לנו עסק, ראינו את היכולות של המשטרה כאשר היא מונהגת בצורה לא נכונה ולא ראויה. לפגוע באופן אלים בציבור מוחים. ראינו את זה בחדרה ובעוד מקומות".

בנוסף לכך, ברסלר התייסחה לבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, והביעה תקווה כי אפי נוה לא ינצח. "אנחנו נמצאים במערכה שתהיה ארוכה ולא תוכרע בדבר אחד, אנחנו צריכים להבטיח שבכל אחד מהצמתים לפנינו אנחנו מנצחים. היום זה צומת אחד והוא מאוד קריטי, אבל בכל מקרה זה לא ייגמר כאן", הסבירה. "ברור שמנסים לעשות פה הפיכה משטרית ב'שיטת הסלאמי'. הפקרנו שנים את השטח והזירה הציבורית לכוחות לא טובים במדינה - זה הזמן שלנו להשתלט מחדש על השטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully