וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: לא הושגו הסכמות מלאות באף נושא - גלו אחריות לאומית והמשיכו את השיח

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 17:14

לאחר פרסום וואלה! על כוונת הקואליציה לקדם את המהפכה המשפטית כבר החודש, קרא הנשיא לחדש את המו"מ: "הידברות היא הפתרון הנכון ביותר". עוד התייצב לצד גנץ ולפיד ואמר כי לא הועברו טיוטות מחייבות בשיחות בבית הנשיא: "הועלו רעיונות אך הן טרם התגבשו לכדי הבנות"

בווידאו: הרצוג: האלטרנטיבה להידברות על המהפכה המשפטית היא חמורה ומסוכנת/כנס הרצליה באוניברסיטת רייכמן

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר היום (שני) כי לא הושגו הסכמות מלאות בשיחות ההידברות בבית הנשיא באף נושא בנוגע למהפכה המשפטית. "לא הועברו טיוטות מחייבות מטעם בית הנשיא למי מן הצדדים בשיחות שהתקיימו תחת חסותי", הדגיש. במקביל, לאחר פרסום וואלה! על כוונת הקואליציה לקדם את המהפכה המשפטית כבר החודש, קרא הרצוג לחדש את המו"מ: "אני שב וקורא לגלות אחריות לאומית ולהמשיך את השיח הפורה והענייני שהתקיים בחודשים האחרונים".

הרצוג התייצב לצד גנץ ולפיד ואמר כי לא הועברו טיוטות מחייבות בשיחות בבית הנשיא. "הועלו רעיונות אך הן טרם התגבשו לכדי הבנות", הסביר. "אני סבור שניתן להגיע להסכמות וכי גם נושאי ליבה אפשר ליישב בשיח ודרכי שלום. כך אנחנו צריכים לנהוג כלפי העתיד המשותף שלנו".

נשיא המדינה יצחק הרצוג במעמד הענקת גביע המדינה לזוכה בית"ר ירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90
"לא הושגו הבנות". הרצוג/פלאש 90, יונתן זינדל

נתניהו כינס מוקדם יותר היום את ראשי מפלגות הקואליציה, ובמהלך הישיבה הוחלט לקדם את חקיקת המהפכה המשפטית גם ללא הסכמות עם האופוזיציה. החקיקה לצמצום עילת הסבירות תקודם כבר בחודש הקרוב. מסתמן כי ועדת החוקה של הכנסת בראשות ח"כ שמחה רוטמן תתכנס ביום רביעי או לכל המאוחר בתחילת השבוע כדי להתחיל בקידום החקיקה לצמצום עילת הסבירות. צמצום או ביטול עילת הסבירות תקודם בחקיקה כך שיו"ר ש"ס יוכל לחזור לתפקידו כשר בממשלה הנוכחית.

עוד הוחלט לקדם במושב הבא של הכנסת את השינוי בהרכב הוועדה לבחירת שופטים עם איזון לשני הצדדים, כך שלאף אחד לא יהיה וטו על הליך המינוי. הקואליציה צפויה להחזיר לוועדת החוקה את הצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה שאושרה בכנס הקודם של הכנסת לקריאה שנייה ושלישית ולערוך בה את השינויים כך שהרכב הוועדה יהיה מאוזן לשני הצדדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully