וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: בחירתה של אלהרר - "דיל מרובע בין גנץ ולפיד עם נתניהו ודרעי"

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 14:31

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו טען כי מאחורי המהלך בבחירות בכנסת לוועדה לבחירת שופטים היה "דיל מרובע". זאת נעשה בכדי לשרת את לפיד וגנץ שיציגו "הישג", ובמקביל את נתניהו בהקפאת המהפכה המשפטית ואת אינטרס דרעי שמעוניין לחזור לכיסאו בממשלה

בווידאו: ליברמן טוען: ההסכם על המהפכה המשפטית יפורסם ברביעי, דרעי יחזור לממשלה/רוני כנפו

אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, טען הבוקר (שבת) בחשבון הטוויטר שלו כי מאחורי המהלך לבחירתה של קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים היה "דיל מרובע בין גנץ ולפיד מצד אחד לנתניהו ודרעי מהצד השני". זאת לטענתו, לאחר ששוחח ביומיים האחרונים עם שורת בכירים בליכוד.

"מי שהצביעו עבור קארין אלהרר ופנינה תמנו שטה היו גם חברי הכנסת של ש"ס, בהוראה של דרעי ואולי אף דרעי בעצמו, ובידיעת נתניהו, גנץ ולפיד", הוסיף ליברמן. "האינטרס של לפיד וגנץ היה להראות 'הישג' בהצבעה בכנסת, האינטרס של נתניהו היה להקפיא את ההפיכה המשטרית על מנת להגיע לוושינגטון ולמסמס את המחאה, והאינטרס של דרעי היה להמשיך את השיחות בבית הנשיא על מנת לסלול את דרכו לממשלה".

אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו בישיבת סיעה, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
"גנץ ולפיד הרימו דגל לבן, ועשו מכירת חיסול של הציבור הליברלי במדינת ישראל", ליברמן/ראובן קסטרו

לדבריו, נתניהו ודרעי פעלו בתיאום מלא עם לפיד וגנץ מאחר ו"הבינו שללא נציגת האופוזיציה בוועדה תקום סערה ציבורית והכל יתפוצץ". הוא טוען כי הודעת האופוזיציה על השהיית שיחות ההידברות אצל הנשיא על סעיפים במהפכה המשפטית היא "עבודה בעיניים ובלוף".

"גנץ ולפיד הרימו דגל לבן, ועשו מכירת חיסול של הציבור הליברלי במדינת ישראל", תקף. "לצערי זו האמת מאחורי השיחות בבית הנשיא וההצבעה בכנסת ביום רביעי. זה פשוט המשך שיתוף פעולה, וחלק מאותה הסכמה של גנץ ולפיד להכשיר את דרעי ולהכניסו לממשלה".

עוד בוואלה!

דרמה בכנסת: בעזרת ח"כים מהקואליציה - אלהרר נבחרה לוועדה למינוי שופטים

לכתבה המלאה

חברת הכנסת אלהרר מיש עתיד נבחרה ביום רביעי לוועדה למינוי שופטים למרות הוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו להצביע נגד מינויה. זאת, בעזרת לפחות ארבעה חברי כנסת מהקואליציה שהפרו את המשמעת הקואליציונית ותמכו במועמדת האופוזיציה. לאחר יותר משעתיים במהלכן נספרו הקולות שלוש פעמים בגלל תוצאות צמודות, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הודיע כי אלהרר נבחרה ברוב של 58 חברי כנסת שהצביעו בעד, אל מול 56 שהצביעו נגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully