וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה התכוון הנשיא? ביידן סיים נאום ב"אלוהים, נצור את המלכה"

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 13:47

בתום כנס שעסק באלימות כלי נשק, הסביר נשיא ארה"ב כי הוא לא יכול להיפגש עם כל הנוכחים בשל מזג האוויר, וחתם את דבריו בביטוי שהיה חלק מההמנון הבריטי. מבקריו של ביידן, שלא אחת נופל בלשונו, קפצו על המציאה, אך בבית הלבן טוענים: הוא ענה למישהו מהקהל

ביידן חתם את נאומו בביטוי "אלוהים, נצור את המלכה", והותיר את הקהל מבולבל/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן גרם לבלבול כשסיים נאום בפני תומכי הגבלות נשק עם המשפט "אלוהים נצור את המלכה, בנאדם". ביידן אמר את הדברים לקהל בכנס שנערך באוניברסיטת הרטפורד, קונטיקט, ועסק במאבק באלימות כלי נשק, כי סערה מגיעה לאזור ולכן הוא לא יוכל ללחוץ ידיים עם כל הנוכחים בקהל. במקום זאת, הוא הבטיח להצטלם עם כל המשתתפים בכנס.

"אני אעמוד מול כל יציע - לא, אני באמת מתכוון לזה - אם אתם יכולים לראות את המצלמה הם יכולים לראות אתכם. זה החלק הכי פחות משמעותי בכל הפגישה הזו בשבילכם, אני מבטיח", אמר הנשיא הדמוקרטי, שבשלב זה חתם את דבריו עם המשפט "אלוהים נצור את המלכה", שהיה חלק מההמנון הבריטי עד מותה של המלכה אליזבת בספטמבר האחרון.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נואם באוניברסיטת האטפורד, קונטיקט, 16 ביוני 2023. רויטרס
עוד פליטת פה לאוסף. ביידן בכנס בקונטיקט, אתמול/רויטרס

מבקריו של הנשיא בן ה-80, שלא אחת נופל בלשונו, מיהרו לקפוץ על המציאה והביטוי הפך במהרה לאחד המחופשים ביותר בטוויטר. עם זאת, אחרים הזכירו כי ביידן, שמתמודד על כהונה שנייה בבחירות שייערכו בנובמבר הבא, כבר השתמש בעבר בביטוי כשחתם את נאומיו.

הבית הלבן הבהיר כי ביידן לא יכול היה להיפגש עם כל המשתתפים בכנס בשל מזג האוויר, ואמר את הביטוי בתגובה למישהו מהקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully