וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחודש אחרי מותה של אינגה מפגיעת רקטה ברחובות, הלך לעולמו בעלה סרגיי

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 15:13

סרגיי אברמיאן בן ה-86 מת במוסד הסיעודי בו שהה מאז שאיבד את אשתו לאחר שרקטה פגעה בביתו במהלך מבצע מגן וחץ. נכדו סיפר כי המוות של סבתו השפיע רבות על סבו סרגיי: "היה לו מאוד עצוב, המצב שלו החמיר מאז"

בווידאו: תיעוד מתוך הדירה שספגה פגיעה ישירה ברחובות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כחודש אחרי שנהרגה אינגה אברמיאן מפגיעת רקטה בביתה ברחובות, הלך היום (חמישי) לעולמו בעלה סרגיי בגיל 86. סרגיי נפצע קל באירוע בו איבד את אשתו.

אדם טורסיאן, נכדם של אינגה וסרגיי, שיתף את וואלה!: "הוא היה בבית חולים קפלן באשפוז מיד לאחר האירוע כי אחרי האירוע מצבו החמיר. אחרי קפלן העברנו אותו למוסד סיעודי, שם טיפלו בו מאוד יפה והוא היה מבסוט מהמקום. בימים האחרונים, המצב שלו הידרדר בצורה משמעותית. אני חושב שפסיכולוגית זה השפיע עליו מה שהיה עם סבתא". הוא הוסיף כי למשפחה "קשה עכשיו עם כל מה שקרה, אחד אחרי השני. מה שקרה לסבתא, המצב של סבא החמיר. היה לו מאוד עצוב שהיא נהרגה".

אינגה, בת 82 נהרגה מפגיעת הרקטה ששוגרה מהרצועה במבצע "מגן וחץ", ופגעה ישירות בבניין בן ארבע קומות ברחוב סמילנסקי. כתוצאה מהפגיעה, נפצעו עוד 13 בני אדם בדרגות שונות.

אינגה אברמיאן שנהרגה מפגיעת רקטה ברחובות
15.6.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אינגה אברמיאן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הלווייתה של אינגה אברמיאן שנהרגה מפגיעת רקטה ברחובות 
15.6.23. עיריית רחובות, אתר רשמי
הלווייתה של אינגה אברמיאן/אתר רשמי, עיריית רחובות
זירת נפילת הרקטה ברחובות. 12 במאי 2023. ראובן קסטרו
הבניין שנפגע ברחובות/ראובן קסטרו

בהגיעו לזירת הנפילה, מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא סיפר כי בבניין שנפגע היה מקלט ישן ולא פעיל, שהפך למעין מחסן. על כן, הדיירים לא נכנסו אליו בזמן האזעקה והיו חשופים לפגיעה. בעקבות הנזק שנגרם לבניין, הדיירים פונו לבית מלון מחשש לקריסתו.

אינגה וסרגיי עלו מארמניה לישראל לפני כ-30 שנה. היא עבדה כמורה לרוסית. בני משפחתה סיפרו כי סרגיי, שהיה מרותק לכיסא גלגלים, התקשה להתנייד. הם העריכו כי זו הסיבה שלא הספיקו להגיע למקלט בזמן האזעקה. הלווייתה ככל הנראה תיערך מחר בבית העלמין בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully