וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגה מפגיעת רקטה בבניין ברחובות: אינגה אברמיאן, תושבת העיר בשנות ה-80 לחייה

עודכן לאחרונה: 13.5.2023 / 14:14

מותה של אברמיאן נקבע על ידי צוות מד"א במקום, לאחר שהרקטה חדרה לדירה בבניין המגורים בו שהתה. היא הותירה אחריה בעל ושני ילדים.

בווידאו: תיעוד מתוך הדירה שספגה פגיעה ישירה ברחובות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אינגה אברמיאן, תושבת רחובות בשנות ה-80 לחייה, היא ההרוגה מפגיעת הרקטה בעיר. הרקטה ששוגרה מהרצועה פגעה ישירות בבניין בן ארבע קומות ברחוב סמילנסקי. כתוצאה מהפגיעה, נפצעו עוד 13 בני אדם בדרגות שונות. אברמיאן הותירה אחריה בעל ושני ילדים.

בהגיעו לזירת הנפילה, מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא סיפר כי בבנין שנפגע מהרקטה היה מקלט ישן ולא פעיל, שהפך למעין מחסן. על כן, הדיירים לא נכנסו אליו בזמן האזעקה והיו חשופים לפגיעה. בעקבות הנזק שנגרם לבניין, הדיירים פונו לבית מלון מחשש לקריסתו.

אינגה ובעלה עלו מארמניה לישראל לפני כ-30 שנה. היא עבדה כמורה לרוסית. בני משפחתה סיפרו כי בעלה, שהיה מרותק לכיסא גלגלים, התקשה להתנייד. הם העריכו כי זו הסיבה שלא הספיקו להגיע למקלט בזמן האזעקה. הלווייתה ככל הנראה תיערך מחר בבית העלמין בראשון לציון.

אוה גור, חברת מועצת העיר רחובות, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אנחנו כואבים את נפילת הרקטה בבניין במרכז עירנו. התבשרנו על הרוגה ועוד מספר פצועים. בהזדמנות זו, אני שולחת תנחומים למשפחה ואיחולי בריאות לנפגעים".

זירת נפילת רקטה על בית, רחובות, 11 במאי 2023. אורי סלע
הבניין שנפגע מהרקטה ברחובות אמש/אורי סלע

בעוד בג'יהאד האיסלאמי טוענים כי הטיל שפגע בבניין הינו טיל מתוצרת איראנית, "בוראק 85", מצה"ל נמסר כי נבדקת האפשרות לפיה הג'יהאד שיגר תצורה חדשה של רקטות שבוצעו בהן שיפורים.

חובשי מד"א ידידיה חכמון ותומר פשקו, שהוזעקו למקום, סיפרו: "כשהגענו לרחוב ראינו הרס רב בבניין, נכנסנו והתחלנו בסריקה בדירות. בדירה בקומה השלישית אותר נפגע מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בדירה נוספת אותר גבר בן 74 שרגלו לכודה מתחת להריסות, והוא חולץ ופונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני. הכוחות העניקו טיפול רפואי גם לשלושה נפגעים נוספים במצב בינוני ופצועה במצב קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully