וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרב טאו הסתיימה: חשוד באונס, תקיפה, חטיפה ומעשה מגונה

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 19:23

המשטרה הודיעה על חשדות הרב עם סיום החקירה, שהחלה לפני כחצי שנה עם תלונות משתי נשים נגד רבה הרוחני של מפלגת נעם. התיק הועבר לעיון והחלטת פרקליטות מחוז ירושלים. המשטרה לא פרסמה את המלצותיה אך עורך דינו של טאו טוען כי היא ממליצה לסגור את התיק

המתלוננת נגד הרב טאו: “לחצים גדולים מופעלים עליי ועל בני משפחתי”/מערכת וואלה!

הרב צבי ישראל טאו חשוד באונס, בתקיפה בנסיבות מחמירות, בחטיפה ובמעשה מגונה בקטינות - כך המשטרה הודיעה היום (שני), עם סיום החקירה בעניין רבה הרוחני של מפלגת נעם. התיק הועבר לעיון והחלטת פרקליטות מחוז ירושלים, המשטרה לא פרסמה את המלצותיה.

עו"ד עדי כרמלי, בא כוחו של הרב טאו, אמר כי המשטרה סבורה שיש לסגור את התיק. "העברנו למשטרה במהלך החקירה חומרים רבים שיש בהם להוכיח כי מדובר בתלונות שווא. אין לי ספק שהפרקליטות תאמץ את המלצת המשטרה ותורה על סגירת התיק".

החקירה החלה לפני כחצי שנה, כששתי נשים התלוננו במשטרה נגד הרב טאו. רק שלושה חודשים אחרי תחילת החקירה, טאו זומן לחקירה באזהרה, שם נשאל על טענות המתלוננת נחמה תאנה בנוגע לפגיעה מינית שביצע בה לכאורה ב-1971. הרב הכחיש את הטענות, ובכמה מקרים טען בפני החוקרים כי לא היה במקומות שיחסו לו.

הרב טאו 30 בינואר 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
הרב טאו 30 בינואר 2022/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

תאנה, בת 38, פרסמה פוסט בפייסבוק ובו טענה כי הרב פגע בה מינית בילדותה. "לקח לי כמעט 30 שנה כדי להצליח לספר את האמת. הרב צבי טאו פגע בי מינית בתור קטינה. פגיעה ממושכת. כשניסיתי להשמיע את הקול שלי הוא איים עלי", היא סיפרה. כחודשיים לאחר פרסום הפוסט הוגשה התלונה נגד הרב למשטרה. זאת, לאחר אישורה של פרקליטות מחוז ירושלים למשטרה לפתוח בחקירת המקרה על אף ההתיישנות של עבירות מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully