וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת גבר התגלתה בדירה בחולון, אביו בן ה-80 נמצא מיובש בחדר הסמוך

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 16:25

צוותי זק"א הגיעו לדירה בעקבות תלונות השכנים על ריח חריג וגילו את גופת הגבר בן ה-50 כשהיא במצב ריקבון. אביו בן ה-80 שנסעד על ידי הבן, שהה בחדר הסמוך כשהוא מיובש, תשוש ומעורפל ופונה על ידי זק"א לבית החולים לקבלת טיפול רפואי

בווידאו: גופת אישה נמצאה מוטלת בדירה בחיפה כחודשיים לאחר שנפטרה/צילום: יואב איתיאל

גבר כבן 50 נמצא היום (ראשון) בדירתו ברחוב משה שרת בחולון, לאחר שנפטר לפני כמה ימים. אביו בן ה-80 שגר איתו וסעד אותו נמצא בחדר הסמוך, כשהוא תשוש ומעורפל.

האב, שנסעד על ידי בנו, נמצא מיובש, ללא יכולת להזעיק עזרה. מתנדבי זק"א תל אביב שהגיעו לזירה בעקבות תלונות השכנים על ריח חריף שעלה מהדירה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים. הגופה של בנו נמצאה כשהיא במצב ריקבון וצוות זק"א פועל כדי להביאו לקבורה.

הלל חמאוי, מתנדב זק"א תל אביב שטיפל באירוע סיפר: "מדובר באירוע קשה במיוחד. הבן נפטר כבר לפני מספר ימים ומצאנו אותו כשהוא במצב ריקבון טוטאלי, בחדר סמוך מצאנו את האב כשהוא מיובש מאחר וכבר מספר ימים לא היה מי שיטפל בו ולא היה בכוחו להזעיק עזרה". ראש צוות חולון בזק"א שהגיע לזירה סיפר כי הוא "מתנדב בזק"א כבר 15 שנה. זה אירוע שלא נתקלתי בו בחיי מבחינת מורכבות הזירה".

גבר כבן 50 נמצא מת בדירה בחולון ימים לאחר המוות, 11 ביוני 2023. זק"א
הדירה בחולון/זק"א

זאת לא הפעם הראשונה בה עריריים מתים בגפם ומאותרים רק לאחר תקופה ארוכה. בינואר השנה אותרה גופה של אישה בת 56 בדירה בחיפה ורק לאחר מציאתה התברר כי היא נפטרה כבר לפני חודשים. שוטרי חיפה שהגיעו למקום עם גורמי רווחה לאחר דיווח של אחד השכנים פרצו את הדלת וגילו את הגופה.האישה הייתה ערירית וככל הנראה לא היו לה קרובי משפחה.

"האנשים האלה שקופים לעירייה. זה קורה יותר מדי בעיר הזאת. אני אוהבת את השכונה ואוהבת את העיר אבל שומעים על מקרים כאלה כל שבוע", אמרה שכנה המתגוררת בבניין סמוך. מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה. בשנה שעברה נדרשו אנשי זק"א ל-164 מקרי מוות של ערירים שמתו בגפם.

כמה חודשים קודם אישה בת 73 ובנה בן ה-51 נמצאו ללא רוח חיים בדירתם בשכונת נווה שאנן שבחיפה. ככל הנראה השניים, ילנה צ'ודונובסקי וסרג' קורסקי, מתו לפני מספר ימים. אנשי רווחה הוזעקו למקום והדירה נפרצה לאחר שלא נענו. לצוות נט"ן מד"א שהגיע לא נותר, אלא לקבוע את מותם. על פי הערכות, הבן מת מוות טבעי ואחרי כמה זמן אמו, שטיפל בה, גם הלכה לעולמה. מבדיקת וואלה עולה כי השניים היו מוכרים לרווחה, יתרה מזאת, אנשי מחלקת הרווחה הגיעו לביקור בית אצלם כמה ימים לפני שנמצאו, הדיירים לא פתחו את הדלת, והם עזבו.

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • זק"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully