וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הליכוד אישר את המינוי של ראש עיריית בת ים ליו"ר הוועדה המוניציפלית

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 18:47

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות לתפקיד יו"ר הוועדה המוניציפלית בליכוד את צביקה ברוט. ברוט יחליף בתפקיד את ביבס, שעמד בראש הוועדה בשתי מערכות הבחירות המוניציפליות האחרונות, אך יחסיו עם נתניהו החריפו בעקבות התנגדותו למהפכה המשפטית והקרב על קרן הארנונה

חיים ביבס בריאיון לטל שלו/אולפן מערכת וואלה!

מרכז הליכוד אישר הערב (ראשון) את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו למינוי הוועדה המוניציפלית בליכוד, הוועדה שמרכזת ומובילה את ההיערכות המפלגתית לבחירות המקומיות בסוף השנה.

נתניהו החליט למנות לתפקיד יו"ר הוועדה את ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, שיחליף בתפקיד את יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, שעמד בראש הוועדה המוניציפלית בשתי מערכות הבחירות המקומיות האחרונות, בשנים 2013 ו-2018.

בהתאם להצעת הוועדה המוניצפלית, שאושרה פה אחד במרכז הליכוד, ברוט יעמוד בראש הוועדה, ואילו צורי סיסו מנכ"ל הליכוד יהיה מזכיר הוועדה. חברי הוועדה יהיו ח"כ לשעבר אסנת מארק ויו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חגג. השרים יריב לוין, חיים כץ וח"כ דוד ביטן יהיו משקיפים בוועדה והיועץ הפוליטי של נתניהו, דוד שרן, יהיה נציגו בוועדה.

ראש הממשלה ויו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס בטקס הרמת כוסית לשנה החדשה עם ראשי רשויות, קריית שדה התעופה, 30 באוגוסט 2018. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
לא ימונה לקדנציה נוספת. ראש הממשלה נתניהו לצד ראש עיריית מודיעין ביבס/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

ביבס נחשב בעבר למקורב מאוד לנתניהו, אך בחודשים האחרונים פרצה מתיחות גדולה בין השניים סביב הקרב על קרן הארנונה, ועוד קודם לכן, בגלל התנגדותו של ביבס לפיטורים של שר הביטחון יואב גלנט וקריאותיו לעצור את המהפכה המשפטית.

נתניהו בחר שלא למנותו לקדנציה נוספת בראשות הוועדה ותחילה רצה למנות את מקורבו, מנכ"ל הליכוד צורי סיסו, במקומו כיו"ר הוועדה, אך המהלך עורר את זעמם של יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ ושר המשפטים יריב לוין שדרשו למנות ראש עיר ולא איש מצודת זאב. לפי גורמים בליכוד, רוב ראשי הערים לא היו מעוניינים בתפקיד כדי לא להסתכסך עם ביבס, אך ברוט נעתר לבקשה.

עוד בוואלה!

נלחמים במחירי הדיור? חיים ביבס: "סמוטריץ' מייצר מצג שווא"

לכתבה המלאה
איתמר בן גביר וראש עיריית בת ים צביקה ברוט בהלווית יורי וולקוב, בית העלמין חולון, 28 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט לצד השר בן גביר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully