וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רחוב מרכזי בשעות השיא שלו": צעיר נפצע קשה מפיצוץ אופנוע ברמת גן, 5 עוברי אורח במצב קל

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 14:30

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הקורבן המוכר למשטרה לבית החולים איכילוב בת"א כשהוא סובל מחבלה בגפיו, כמו גם פצועים מפגיעת רסיסים שפונו לבתי חולים באזור כשמצבם קל. נבדק חשד לניסיון חיסול או "טעות עבודה" בזמן שהקורבן בעצמו ניסה להעביר מטען

בוידאו: צעיר נפצע קשה מאוד בפיצוץ רכב בקרית ביאליק, הנסיבות נבדקות/מד"א

צעיר בן 28 נפצע קשה היום (ראשון) מפיצוץ אופנוע ברחוב רש"י ברמת גן. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הקורבן, עבריין המוכר למשטרה, לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא סובל מחבלה בגפיו, כמו גם חמישה עוברי אורח שנפגעו מרסיסים ופונו לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה, שיבא-תל השומר ברמת גן ואיכילוב בתל אביב במצב קל.

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הרוכב הגיע לחנות ירקות בעיר, שם התפוצץ האופנוע בדיוק כשהחל לרדת ממנו. נבדק חשד לפיו מדובר בניסיון חיסול, או שמא "טעות עבודה" בזמן שהקורבן בעצמו ניסה להעביר מטען.

האירוע עורר חרדה בעיר. "מה נהיה פה? טקסס? רחוב מרכזי בשעות השיא שלו", כתבה אחת מתושבות רמת גן בקבוצת פייסבוק עירונית. "העולם התחתון מרים את ראשו. מה הלאה? להטמין פצצה בגן ילדים רק כי אבא עם רקע פלילי החליט לשים את הילד שלו? אנחנו חשופים", הוסיפה. תושב נוסף האשים: "בן גביר הבטיח ביטחון ועכשיו מיילל, ולכן גם לא יהיה בטחון. וזה בטח לא קשור לעירייה או לראש העיר".

פצוע בפיצוץ אופנוע ברחוב רש"י, רמת גן, 11 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האופנוע בזירת הפיצוץ, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד התייחס למקרה ליעד אילני, ראש האופוזיציה ברמת גן המתמודד לראשות העיר, שקרא לשר לביטחון לאומי ולמפכ"ל "להגביר נוכחות ברחובות העיר רמת גן, שהופכת בשבועות האחרונים לבירת פשע חדשה בישראל. אני קורא למנכ"ל העירייה, ששימש עד לפני מספר שנים כמ"מ מפכ"ל המשטרה, לפעול בכל כוחו מול המשטרת ובמקום לשמור על ראש העיר - לשמור על תושבי העיר", אמר.

מנשה, בעל חנות הירקות אליה הגיע הצעיר, סיפר על הפיצוץ. "הוא בא עם אופנוע וחנה ליד החנות. הייתי בפנים, ופתאום שמעתי פיצוץ וראיתי אנשים על הרצפה". חובשי מד"א שהגיעו למקום, עמית אברהם וצביקה לרר, הוסיפו, "ראינו את האופנוע בצד המדרכה, כשלידו שוכב הרוכב, צעיר כבן 28 שהיה בהכרה וסבל מחבלה קשה בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה. באורח נס האירוע הזה לא הסתיים בהרוגים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פצוע בפיצוץ אופנוע ברחוב רש"י, רמת גן, 11 ביוני 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
רמת גן, היום/מד"א, תיעוד מבצעי

בחודש שעבר, צעיר כבן 25 נהרג כתוצאה מהתפוצצות רכבו בקרית ביאליק. ממד"א נמסר כי הרכב עלה באש בזמן נסיעה, וכי ההרוג נפצע אנושות בפיצוץ, וסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, שם נאלצו צוותי הרפואה לקבוע את מותו.

מהחקירה עולה כי המקרה התרחש ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים. עוד נמסר מהמשטרה כי מדובר היה בפיצוץ מטען רב עוצמה, "כמו פיגוע", כפי שסיפר אחד השוטרים בזירה, וכן כי הרכב נשרף כליל.

פצוע בפיצוץ אופנוע ברחוב רש"י, רמת גן, 11 ביוני 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
רמת גן, היום/מד"א, תיעוד מבצעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully