וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדוגו: נתניהו ובנט הציעו לי תיקים בממשלה

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 16:21

הדברים נאמרו הבוקר במסגרת העדות של ברדוגו בתביעה שהגיש נגדו ניר חפץ. ברדוגו אף הוסיף על מערכת היחסים שלו עם נתניהו: "היו עליות ומורדות. מעולם לא הייתי ביביסט, נתניהו אולי הפך להיות ברדוגיסט"

יעקב ברדוגו ביומן הצהריים של גל"צ, 21.3.2023/צילום מסך

יעקב ברדוגו הודה היום (ראשון) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע למנות אותו לשר התקשורת ושר ההסברה. בעדות בתביעת הדיבה שהגיש נגדו ניר חפץ טען ברדוגו כי גם נפתלי בנט, רה"מ לשעבר, הציע לו להיות שר בממשלתו. עדותו בבית משפט השלום בתל אביב עדיין נמשכת, ובהמשך היום ירון דקל צפוי להעיד בשיחת זום.

לוואלה! נודע כי בנט אכן הציע לברדוגו כמה הצעות בתקופת המשא ומתן להקמת הממשלה ולאחר הקמתה. הוצע לו תיק ההתיישבות, שהובטח לניר אורבך ובסוף נשאר אצל בנט כל הקדנציה.

חפץ, עד המדינה בתיקי האלפים שבהם נאשמים נתניהו, נוני מוזס ושאול אלוביץ', הגיש בסוף 2019 תביעה בסך חצי מיליון שקלים נגד ברדוגו, בטענה שפרסם עליו לשון הרע ופגע בפרטיותו. לפי חפץ, ברדוגו הפר צו איסור פרסום שהוציא בית המשפט על החקירה שנערכה לו, במסגרת תיקי האלפים.

יעקב ברדוגו וניר חפץ בדיון תביעת לשון הרע, בימ"ש השלום תל אביב, 11 ביוני 2023. ראובן קסטרו
ברדוגו וחפץ בבית המשפט, הבוקר/ראובן קסטרו

עו"ד אילן סופר, בא כוחו של חפץ, ניסה להוכיח לאורך הדיון כי ברדוגו פרסם את הדברים על חפץ בשל קרבתו לרה"מ נתניהו והרצון לבקר את הפרקליטות שהגישה נגד רה"מ כתב אישום ולא בשל עבודתו בגל"צ כפרשן פוליטי. עובדה שאולי הייתה מזכה אותו מהגנה מפני תשלום פיצויים לחפץ בשל כך שהוא ביצע לכאורה את עבודתו העיתונאית כפרשן.

כדי לחדד את קו החקירה הזה, סופר שאל את ברדוגו על ההצעה של נתניהו למנות אותו לתפקיד שר, שהשיב כי בנט הציע לו תיקים בממשלה. סופר המשיך ושאל אותו האם עמד בקשר עם עו"ד של נתניהו בתיקי האלפים. ברדוגו השיב: "עם כולם, כולל עם אדון סופר שהיה מחייג אליי לפני תוכניות הבוקר ביום שישי. גם עם אנשי הפרקליטות עמדתי בקשר".

עוד בוואלה!

כתב ההגנה של ברדוגו: לא שיתפתי את פרטי החקירה של חפץ, ואם כן - בטעות

לכתבה המלאה
יעקב ברדוגו בדיון תביעת לשון הרע, בימ"ש השלום תל אביב, 11 ביוני 2023. ראובן קסטרו
"מעולם לא הייתי ביביסט, נתניהו אולי הפך להיות ברדוגיסט". ברדוגו, הבוקר/ראובן קסטרו

סופר הבהיר: "מעולם לא חייגתי אל מר ברדוגו. אם עשיתי את זה - זה רק בגלל שביקשת שאחזור אליך, תציג לבית המשפט כמה פעמים חייגתי אליך". ברדוגו הדגיש כי בינו לבין נתניהו "יש עליות ומורדות. יש שנים שהייתי אחד הקרובים לאהוד ברק". בשלב זה הסתכלה השופטת רונית פינצ'וק אלט במבט תמה על ברדוגו שלא התבלבל ואמר: "כן כן אני לא מסתיר את זה הייתי קרוב אהוד ברק. אבל אני אומר לגבירתי וגם לעיתונאים מאחורה שתהיה להם כותרת: מעולם לא הייתי ביביסט, נתניהו אולי הפך להיות ברדוגיסט".

לפני ההפסקה סופר ניסה שוב לחדד את קו החקירה שלו ושאל את ברדוגו האם בשל הרצון לתקוף את הפרקליטות הוא גרם נזק לחפץ. "אולי בריצה שלך נגד הפרקליטות לא נמנעת מלגרום נזקים סביבתיים גם לניר חפץ אולי זאת הבעיה שלך?". על כך השיב ברדוגו: "אין לי דבר וחצי דבר נגד חפץ. הדברים שלו כוונו נגד מה שעשו גורמי האכיפה נגד חפץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully