וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביצוע ניסוי": מה עשה מסוק מעל ראשם של המפגינים בקפלן?

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 14:06

אירוע חריג נרשם אמש במהלך המחאה נגד המהפכה המשפטית בקפלן, כשמסוק נצפה עומד באוויר מעל המפגינים. הרשת געשה בפרסומים כי הוא כוון על מנת "להפריע לשמוע את הנואמים", והגולשים דרשו להבין מה הייתה מטרת הטסתו. מהמשטרה נמסר: "ניסוי במערכת חדשה לאמדן כמויות קהל"

מסוק נוחת בהדסה כחלק מתרגיל הונאה להטסת הזוג נתניהו לנתב"ג/רשתות

אירוע חריג נרשם אמש (שבת) במהלך המחאה נגד המהפכה המשפטית בצומת קפלן בתל אביב, כשמסוק נצפה עומד באוויר מעל המפגינים. מהמשטרה נמסר כי "המסוק היה באוויר לטובת ביצוע ניסוי במערכת טכנולוגית חדשה לאמדן כמויות קהל במטרה לייעל את סוגיית האבטחה והבטיחות באירועי קהל, הפגנות ואירועי סדר ציבורי".

הרשת געשה בפרסומים על המסוק, שלטענת חלק מהגולשים הפריעה לשמוע את הנואמים. הגולשים דרשו להבין מה הייתה הסיבה להטסת המסוק מעל ראשם, וחלקם טענו כי "עמד באוויר למעלה מחצי שעה, בדיוק כשהתחילו הנאומים, וכנראה שמישהו החליט להפריע למחאה כי את הרעש שלו שמעו היטב".

אמש התחדשו ההפגנות נגד המהפכה המשפטית בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, - זה השבוע ה-23. זאת, ימים לפני הבחירות לוועדה לבחירת שופטים - בעוד טרם נקבע אם אכן לקואליציה יהיו שני נציגים, על חשבון נציג אחד מהאופוזיציה.

בהפגנה המרכזית בקפלן שבתל אביב ציינו את 100 הנרצחים בחברה הערבית מתחילת השנה; בין הדוברים היה ד"ר ת'אבת אבו ראס, מנכ"ל שותף של עמותת 'יוזמות אברהם'.

פעילי מחאת המשפחות שכולות ומחאת לוחמי מלחמת יום כיפור הפגינו ליד "טנק המגילה" בתל אביב. המפגינים לובשים חולצות עם הכיתוב "במותם ציוו לנו את הדמוקרטיה".

ממובילי מחאת ההתנגדות לדיקטטורה נמסר: "משטרת ישראל הפריעה בצורה חריגה לקיום ההפגנה בכך שמיקמה מסוק מעל מתחם ההפגנה לזמן רב, שפגע ביכולת לשמוע את הנאומים, שיבש את פעילות צלמי הרחפנים ואף העלה חשש בקרב מפגינים רבים כי מתרחש אירוע ביטחוני. זוהי פגיעה חמורה בחופש הביטוי ובזכות המחאה בשל רצון לבצע 'ניסוי' שנחיצותו אינה ברורה. נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לוודא שהמשטרה תמשיך לעשות את עבודתה, לאפשר את קיום המחאה ולשמור על שלום המפגינים, ולא לבצע ניסויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully