וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר החשוד האחרון ברצח הנער שלו אפללו, השופטת: "החקירה לא מתקדמת"

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 14:30

לאחר ש-3 מתוך 4 חשודים שוחררו אתמול, ביהמ"ש הורה לשחרר למעצר בית גם את חן זיו, שחשוד כי נהג ברכב שפגע בשלו אפללו בן ה-15 בערב ראש השנה האחרון. השופטת אמסלם-גלבוע קבעה בעת החלטתה: "החקירה לא מגיעה לכדי סיום והחשד הסביר לא מתחזק"

בווידאו: החשוד האחרון ברצח שלו אפללו ישוחרר, השופטת: "החקירה לא מתקדמת"/ארז הראל

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (רביעי) על שחרורו למעצר בית של חן זיו, הנהג החשוד ברצח של שלו אפללו. זיו הוא החשוד האחרון שמשוחרר, לאחר שאתמול שוחררו שלושת החשודים האחרים בתיק שבמסגרתו חקירת תאונה הפכה לחקירת רצח. החשוד ישוחרר מחר אחרי שאושר עיכוב ביצוע.

במהלך הדיון בבית המשפט, שלי אפללו, אחותו של שלו, ביקשה מהשופטת אביטל אמסלם-גלבוע רשות לדבר, והתחננה בבכי לתשובות. "אני במשך כמה חודשים רוצה לדעת את האמת. אף אחד לא נותן לי תשובות. אני רוצה לדעת מה היה שם. אני במשך חודשים מחכה, אני רוצה לדעת, זה הדם של אח שלי. אני אישה בהיריון, אנחנו גם רוצים שקט נפשי. אתמול שחררו שלושה אנשים, אני שואלת למה? מותר לי לדעת, זו זכותי". השופטת ענתה לה שהיא יכולה להבטיח כי כולם מנסים להבין את האירוע ולהגיע למסקנה סופית.

שלו אפללו שנהרג ב"תאונת הדרכים" שהפכה לחקירת רצח 29 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
הצדק ייעשה? שלו אפללו/אתר רשמי, ללא

בעת מתן ההחלטה, השופטת קבעה כי החקירה אינה מתקדמת. "החשדות לא התגבשו דיים, ואומנם ישנן עוד פעולות לבצע בטרם תוכל הפרקליטות לקבל החלטה מושכלת בעניין העמדתם לדין של המעורבים - אך בשלב זה כאשר החקירה לא מגיעה לכדי סיום, החשד הסביר לא מתחזק, ופעולות החקירה אינן חשופות לשיבוש", הסבירה.

שלי, אחותו של שלו אפללו, התקשתה לעכל שכלל החשודים מחוץ לכלא. "אני מאוכזבת מאוד. ציפיתי שאחרי שמונה חודשים יגידו לי את האמת על מה שקרה לאחי. כרגיל המשטרה עשתה את הפאדיחה. אני מאוד כועסת על המשטרה", אמרה לוואלה!.

חן זיו, אחד החשודים בגרימת מותו של שלו אפללו, בימ"ש השלום ת"א, 3 ביוני 2023. ארז הראל
שוחרר. חן זיו/ארז הראל

רותם, אחותו של שלו אפללו, הוסיפה בשיחה עם וואלה!: "בעיניי, חן הוא רוצח בין אם יואשם או לא. אדם שעולה לרכב ללא רישיון נהיגה בידיעה הוא רוצח שקט. הוא הרס את המשפחה שלנו ולקח לנו את האור של הבית. כולי תקווה שיקבל את העונש המרבי שיעורר הרתעה מספיק גדולה לכל אלו שיחשבו אי פעם לעלות על רכב ללא רישיון. ואם תכנן או לא תכנן אני משאירה את זה למשטרה ומקווה שיהיה כאן צדק כי אני לא אמרתי את המילה האחרונה עדיין".

לפני כשבועיים הודיעה המשטרה כי היא חושדת ששלו בן ה-15 נרצח בספטמבר האחרון ולא נהרג בתאונת דרכים, כפי שסברה תחילה. המשטרה חשדה שחן זיו נהג ברכב בזמן האירוע, ושהוא קשר קשר עם יתר החשודים לרצח מתוכנן של אפללו.

  • עוד באותו נושא:
  • דריסה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully