וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: נעצר חשוד שתקף אדם במוט ברזל בגלל שהעיר לו על מחזור בקבוקים

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 12:53

גבר בן 67 נעצר אתמול בסטאר סנטר בעיר לאחר שתקף במוט ברזל אדם בן 65, שנזקק לטיפול רפואי. בית משפט השלום האריך את מעצרו של החשוד ב-7 ימים

בווידאו: נעצר חשוד שתקף אדם כבן 65 במוט ברזל, בגלל שהעיר לו על רקע מחזור בקבוקים במכונה/דוברות משטרת ישראל

גבר בן 67 נעצר אתמול באשדוד לאחר שתקף במוט ברזל אדם בן 65, לאחר שזה העיר לו על מחזור בקבוקים במכונה. בעקבות דיווח שהתקבל על תקיפת אדם בסטאר סנטר בעיר, שוטרי תחנת אשדוד הוזעקו למקום והחשוד נעצר. בית משפט השלום האריך הבוקר את מעצרו ב-7 ימים.

השוטרים שהגיעו לזירה איתרו את החשוד בתקיפה ואת מוט הברזל הגדול בו השתמש, ועצרו אותו. במקביל, הקורבן שפרטיו לא היו ידועים למשטרה, עזב את המקום, ובמשך היממה האחרונה חוקרי המשטרה חיפשו אותו, עד שאותר בשעות האחרונות וזומן לתחנת המשטרה, שם הגיש תלונה. בהמשך, התברר כי הקורבן נזקק לטיפול רפואי לאחר שנחבל מהתקיפה.

נעצר חשוד שתקף אדם כבן 65 במוט ברזל, בגלל שהעיר לו על רקע מחזור בקבוקים במכונה. דוברות משטרת ישראל
נעצר חשוד שתקף אדם כבן 65 במוט ברזל, בגלל שהעיר לו על רקע מחזור בקבוקים במכונה/דוברות משטרת ישראל

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, מסרה בתגובה: "מרחב לכיש מוכוון לאפס סובלנות בעבירות אלימות, החל בתגובה מהירה מאוד של השוטרים בשטח במטרה לעצור את החשודים, הבאתם לחקירה, ומיצוי מלוא הראיות על מנת להוביל אותם לדין. ביטחונו ושלומו של הציבור הוא נר לרגלינו, וכל חשוד בעבירות בכלל ובאלימות בפרט, ידע שנגיע אליו בכל עת ובכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully