וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס קליין נגד פרקליט נתניהו: "דבריו נגדי - תקדים מסוכן"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 19:44

שלושה שבועות לפני עדות מילצ'ן במשפטו של ראש הממשלה, דרשה העוזרת של המיליארדר מפרקליט המדינה להביע עמדה תקיפה נגד דברי עמית חדד, לפיהם היא "מרעילה" את הבוס שלה. "אני עלולה להמשיך לסבול מנחת זרועם של אלה העושים הישר בעיניהם, כמו גם כל גורם הצפוי להעיד"

בווידאו: חקירתה הנגדית של הדס קליין/מערכת וואלה!

הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן שהפכה לעדת תביעה מרכזית בתיקי נתניהו, כתבה היום (חמישי) מכתב לפרקליט המדינה עמית איסמן, שבו העלתה טענות קשות כלפי סנגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עמית חדד, שטען השבוע כי היא "מרעילה" את מילצ'ן. זאת, שלושה שבועות לפני פתיחת עדותו של המיליארדר.

קליין טוענת במכתב, עליו חתום עו"ד אליעד שרגא, כי חדד אמר בבית המשפט כי "אנחנו חושבים שהפרקליטות מנהלת את הקשר שלה עם מילצ'ן באמצעות קליין. היא עוקבת אחרי המשפט ומרעילה את מילצ'ן. הוא לא מגיע לישראל, לפי הפרסום בתקשורת, לא בגלל בעיות רפואיות אלא בגלל שמפחידים אותו - וזו קליין".

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"סובלת מנחת זרועם של אלה העושים הישר בעיניהם", הדס קליין/פלאש 90, יונתן זינדל

בתגובה, כתבה קליין כי "זהו תקדים מסוכן ובלתי ראוי, המחייב נקיטת עמדה מפורשת מצד צוות התביעה". "דבריו של עו"ד חדד זכו, לתפוצה נרחבת ברשת. מובן לכול כי בהיעדר עמדה תקיפה וחד משמעית של רשויות התביעה נגד פעולות מסוג זה, קליין, שאינה אלא אדם פרטי, תמשיך לסבול מנחת זרועם של אלה העושים הישר בעיניהם, כמו גם כל גורם אחר הצפוי למסור עדותו במסגרת משפטו של ראש הממשלה, ובכלל".

עורך הדין עמית חדד בחר שלא להגיב על המכתב.

עוד בוואלה!

עד המדינה בתיק 2000: "נתניהו בהחלט פחד שמוזס מקליט אותו"

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו בתביעת לשון הרע שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
"תקדים מסוכן", עמית חדד עם ראש הממשלה נתניהו/ראובן קסטרו

בתקופה האחרונה, ניסה חדד, בין היתר, להראות שנפלו פגמים במהלך החקירה של הדס קליין. לטענתו, חוקרי המשטרה קישרו באופן שגוי את הקשר בינה לבין משפחת נתניהו ולהטבות שניתנו להם ע"י מילצ'ן, בדגש על ההטבות ליאיר נתניהו.

בין היתר, ניסה חדד להראות שהעדות של קליין הייתה לא אמינה משום שהיא כעסה על שרה נתניהו, דבר שלטענת חדד מטיל פקפוק באמינותה. "אתם ידעתם שגב' קליין כועסת על משפחת נתניהו ושגב' נתניהו ניסתה לגרום לפיטוריה?", שאל את חוקר המשטרה, שהשיב: "לא זוכר, יכול להיות שזה עלה בעדות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully