וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה בתיק 2000: "נתניהו בהחלט פחד שמוזס מקליט אותו"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 10:36

ראש הלשכה לשעבר של נתניהו טען כי אינו זוכר שהוצאו מכשירי טלפון לפני הפגישות בין רה"מ ומו"ל ידיעות אחרונות. עם זאת, הבהיר כי זה היה אמור לקרות מחשש להקלטות דברים הקשורים לנושאים ביטחוניים. עורכת דינו של מוזס: "מבקשת להבהיר שהוא לא הקליט אף פעם"

בווידאו: משפט נתניהו נמשכת עדות עד המדינה ארי הרו/רוני כנפו

עד המדינה בתיק 2000, ארי הרו, שהיה ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר היום (שני) כי נתניהו פחד שמו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, מקליט את פגישותיהם. במהלך החקירה של עורכת הדין נוית נגב המייצגת את מוזס, אמר הרו כי הייתה הנחייה להוציא מכשירי טלפון מהחדר בעקבות חשש להקלטות של נושאים ביטחוניים.

על אף ההנחייה, עורכת הדין של מוזס אישרה כי באחת הפגישות מו"ל ידיעות אחרונות הכניס לפגישה מכשירי טלפון. עם זאת, לאחר מכן ביקשה להבהיר: "מר מוזס לא הקליט אף פעם". מנגד, עד המדינה טען כי אינו זוכר את המקרה. "אני לא זוכר ספציפית אני כן זוכר שאמרנו שטלפונים משאירים בחוץ", הסביר.

בנימין נתניהו ונוני מוזס. אלכס קולומויסקי, ברני ארדוב, עיבוד תמונה
"נתניהו בהחלט פחד שמוזס מקליט אותו"/עיבוד תמונה, אלכס קולומויסקי, ברני ארדוב

בשבוע שעבר נשאל הרו על ידי עורך דינו של נתניהו, עמית חדד, אם הוא חושב שהוא "קורבן בניסיון של הפרקליטות להרשיע את נתניהו", והרו טען שכן. בנוסף, עורך הדין הוסיף לטעון שהסכם עד המדינה שנחתם עם הרו, לא מאפשר לו להגיד את האמת במלואה. "אתה אדם שהוא קורבן בניסיון לתפוס את הלקוח שלי, תאשר לי שככה אתה תופס את עצמך", אמר חדד, והרו השיב: "אני בהחלט מרגיש ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully