וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר טוען: פעיל שמאל תקף את בני בן ה-8

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 18:56

שר התרבות והספורט הגיש תלונה נגד יגאל רמב"ם, בנו של שכניו, בטענה כי דחף את בנו דניאל, שביקש להביא את הכדור שבעט בטעות לגינה הסמוכה. "לאן הגענו? אדם בן 45 תוקף ילד בן 8 בגלל דעותיו הפוליטיות של אביו". רמב"ם: "התלונה נגדי - איומים כמעשה אחרוני העבריינים"

בווידאו: ח"כ מיקי זוהר בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

שר התרבות והספורט מיקי זוהר טען היום (חמישי) כי פעיל השמאל יגאל רמב"ם, בנו של שכניו, תקף את בנו דניאל בן ה-8 כשביקר את הוריו בערב חג השבועות. לדברי השר, הוא הגיש תלונה במשטרה וכי רמב"ם הורחק ממנו וממשפחתו.

לטענת זוהר, בנו בעט בטעות את הכדור שלו לגינת השכנים, וכשניגש לבקש אותו, דחף אותו רמב"ם ואמר לו כי הוא לא יקבל בחזרה את הכדור. "'גיבור' על ילד בן 8", כתב זוהר. "לאן הגענו? אדם בן 45 תוקף ילד בן 8 בגלל דעותיו הפוליטיות של אביו. פשוט הזוי".

דיון הוועדה המסדרת בראשות ח"כ מיקי זוהר , 19 באפריל 2021. נועם מושקוביץ, שמעון מלכה- דוברות הכנסת, אתר רשמי
דיון הוועדה המסדרת בראשות ח"כ מיקי זוהר , 19 באפריל 2021/אתר רשמי, נועם מושקוביץ, שמעון מלכה- דוברות הכנסת

בתגובה, כתב רמב"ם עצמו כי "החייל הבכיר בארגון הפשע של נתניהו הוא מי שארגן הפגנה נגדי מחוץ לבית ההורים שלי. אחרי שהוא ו/או בני משפחתו איימו, תקפו והגישו תלונה שקרית במשטרה. יש מי שיקראו לזה איומים, כמעשה אחרוני העבריינים - הם כנראה צודקים".

עוד שלח לזוהר מכתב התרעה לפני תביעה, לפיו טענתו שקרית. "הדברים שכתבת הם שקר גס והם עולים לכדי לשון הרע כמובנה בחוק איסור לשון הרע", כתב רמב"ם. "העובדה שבחרת להשתמש בבנך הקטן ככלי על מנת לקדם אג'נדה פוליטית ולתקוף את מרשי היא מעשה מחליא כשלעצמו הראוי לכל גינוי".

עוד בוואלה!

מיקי זוהר: "חזירות היא לא דבר שאפשר לשתוק עליו"

לכתבה המלאה
יגאל רמבם, בתום דיון בהארכת מעצרו במסגרת מעצר החשודים בהפרות סדר בהפגנה מול בית רה"מ, שלום, ירושלים 15 ביולי 2020. רוני כנפו
"איומים כמעשי אחרוני העבריינים", יגאל רמב"ם/רוני כנפו

לפי דיווח ב"הארץ", הסכסוך בין רמב"ם לזוהר הוביל להפגנה של פעילי ליכוד השבוע מול בית הוריו של רמב"ם בקריית גת. לפי הדיווח, הפעילים קראו קריאות בעד המהפכה המשפטית ובגנות בנם של בני הזוג רמב"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully