וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה שהפכה לחקירת רצח: המשטרה עימתה בין החשודים

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 18:40

אחרי הארכות המעצר של החשודים ברצח שלו אפללו, המשטרה עימתה ביניהם כדי לברר את הגרסאות. במשטרה טוענים שיש בידיהם סרטון של הדריסה, שנלקח סמוך לאירוע, ולא ברור מדוע החשודים נעצרו רק לאחר 8 חודשים. דיירי השכונה שמצלמות פרטיות שלהם מכוונות לאזור: "הן לא עבדו"

המשטרה ערכה היום (רביעי) עימותים בין החשודים באירוע דריסת הנער שלו אפללו בערב ראש השנה האחרונה, אירוע שהפך השבוע לחקירה גלויה בגין רצח. אתמול הוארך מעצרם של החשודים, בהם בר שמאי, חן זיו יצחק לוריא בן דוד והקטין, שחשוד שהיה זה שדחף את אפללו לכביש. למעט זיו, מחר יובאו שאר החשודים להארכת מעצר נוספת.

כתובות גרפיטי על בתיהם של שניים מהחשודים ברציחתו של שלו אפללו: יצחק לוריא בן דוד וחן זיו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כתובות גרפיטי על בתיהם של שניים מהחשודים ברציחתו של שלו אפללו: יצחק לוריא בן דוד וחן זיו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהארכת המעצר בבית המשפט רמזו במשטרה על כך שישנו סרטון של האירוע המשמש כראיה בחקירה. עם זאת, בבדיקה של וואלה! מוקדם יותר היום בזירת אירוע הדריסה ברחוב ארבר בתל אביב, דיירי השכונה שהתקינו מצלמות פרטיות המכוונות לאזור טענו כי המצלמות לא עבדו באותו הלילה. יש לציין כי הסרטון נלקח סמוך להתרחשות האירוע והחשודים נעצרו רק 8 חודשים אחרי.

עו"ד טל ליטן, המייצג את הקטין שחשוד בדחיפת אפללו, גם טען אתמול כי כל האירוע מתועד: "יש צילומים, יש דמויות, צבעים של חולצות של הדמויות. מרשי עדיין דבק בגרסתו הראשונה, שלפיה הוא לא נעצר אפילו יום לאחר האירוע לאחר שתוחקר. הוא אומר: 'אני לא דחפתי לא תכננתי לא עשיתי דבר'".

שניים מהחשודים ברצח שלו אפללו באולם בית המשפט 30 במאי 2023. ארז הראל, אתר רשמי
שניים מהחשודים ברצח שלו אפללו באולם בית המשפט 30 במאי 2023/אתר רשמי, ארז הראל

עורך הדין סיפר עוד: "גם בחקירה שהייתה אתמול הוא עדיין אמר: 'אני מוכן שתציגו לי כל ראייה שברצוני לפגוע בילד הזה, שהוא חבר שכונה שלי'". הוא יודע שהמקום מתועד במצלמות. הוא יודע שיש מספיק דמויות למה שהוא יעשה את זה פה אצלו בשכונה? מתחת לאף ולבניין? הוא אומר שאם אתם כל כך חכמים אני צריך קשר עם הנהג והנוסע, למה הנהג לא עצור? מה שרץ זה זה רק שמועות".

עו"ד אליקה לוין, המייצגת את יצחק לוריא בן דוד, אמרה בתום הדיון אתמול: "מדובר בחשוד שלא היה במקום בזמן האירוע, הוא לא קשור לאירוע. הוא מוסר את גרסתו, הוא מפרט בדיוק את מעשיו באותו היום, אין שום ראייה שמטיחים בפניו שהוא קשור לאירוע בדרך כזו או אחרת, ולכן גם מעצרו הוארך רק עד ליום חמישי בניגוד לדרישת היחידה החוקרת שהגיעה היום בבקשת מעצר לשבעה ימים".

עו"ד טל ליטן. באדיבות המצולמים
עו"ד טל ליטן/באדיבות המצולמים
עורכת הדין אליקה לוין, מייצגת את יצחק לוריא בן דוד. באדיבות המצולמים
עורכת הדין אליקה לוין/באדיבות המצולמים

ההערכה היא שמטרת המשטרה כעת בשלב זה של החקירה היא להוכיח ששני השלבים באירוע, הדחיפה לכביש ואז הדריסה, תוכננו ותואמו מראש על ידי קבוצת החשודים, וזאת כחלק מתוכנית לרצוח את אפללו. מנגד, החשודים ימשיכו לטעון שהנער נדחף ללא כוונה לרצוח אותו ושפגיעת הרכב הייתה בעצם תאונת דרכים לא מכוונת, כפי שנחקר סמוך למועד התרחשות האירוע.

גם היום רוססו כתובות גרפיטי בשכונה שבה אירעה הדריסה. בין היתר נכתב: "חן תדבר, שלו רוצה את האמת". זאת בהקשר לחן זיו, אחד החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully