וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלו הזהיר את אחותו מהחשוד ברצח, מסר מאיים נגד אחד החשודים: "תיזהר"

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 20:14

אחיותיו של שלו בן ה-15 פגשו בחשודים ברצח אחיהן בדיון הארכת מעצרם. בשיחה האחרונה של שלו עם אחותו הוא התריע מאחד החשודים: "תעזבי אותו, הוא לא בא אלייך". בית המשפט האריך את מעצרם של שני הקטינים ושני הבגירים החשודים ברצח

שלו אפללו שנהרג ב"תאונת הדרכים" שהפכה לחקירת רצח 29 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
שלו אפללו שנהרג ב"תאונת הדרכים" שהפכה לחקירת רצח 29 במאי 2023/אתר רשמי, ללא

טליה ורותם אפללו, אחיותיו של שלו אפללו בן ה-15 שנהרג במה שנחשד תחילה כתאונת דרכים וכעת נחקר במשטרה כרצח מכוון, הגיעו היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב, לדיוני הארכת המעצר של שניים מהחשודים ברצח אחיהן. בשיחת וואטסאפ של שלו עם אחותו התאומה הוא הזהיר, "תפסיקי לדבר עם (אחד החשודים ברצח), תעזבי אותו ואל תדברי איתו. הוא לא בא אלייך, הוא בא אליי".

טליה, אחותו התאומה של שלו אפללו, שיתפה בתחושותיה לפני דיון הארכת המעצר של החשודים ברצח אחיה. "אני בלחץ בעיקר, בסערת רגשות, את הולכת לפגוש את זה שלקח את החיים של אחיך", סיפרה. "את רוצה להתפרץ אבל את לא יכולה כי את כבולה. מרגישה גם כעסים וגם הקלה". הלילה רוססה על קיר ביתו של בר שמאי, אחד החשודים במעשה שמעצרו הוארך אתמול, כתובת עם מסר מאיים כלפיו: "יא שוטר, בר שמאי תיזהר".

שיחה של טליה, אחותו התאומה של שלו אפללו ז"ל, ימים בודדים לפני שהוא נהרג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השיחה האחרונה של שלו ואחותו התאומה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רותם, אחותו הגדולה של שלו, הודתה כי היא נסערת ולחוצה. "מחכים לזה הרבה זמן, להגיע להארכת מעצר הראשונה, לראות שהתיק מתקדם", העידה. "אנחנו רוצים תשובות, רוצים לראות אותם בעיניים, שיסתכלו עלינו. אנחנו רואות אותם כל יום ברחוב", סיפרה על החשודים ברצח אחיה, "מטיילים ומסתובבים. לראות אותם ברחוב זה פשוט כמו סכין שמסתובבת, עוד קצת ועוד קצת". היא המשיכה, "אני רוצה שהם יסתכלו לי בלבן של העיניים ויראו שאני ממשיכה להילחם בשביל המתים, בשביל אמא שלי ואחי".

בזמן הדיון בעניין הארכת מעצרו של אחד מהחשודים, טליה התפרצה בצעקות ובכי: "זה ביזיון מה שהולך כאן! זה הרוצח של אחי!". לאחר הארכות המעצרים, אמרה: "היה סוג של הקלה אחרי שאמרו שיאריכו להם את המעצר. הכל סערת רגשות לראות אותם אחרי 8 חודשים. היה קשה לראות אותם באולם, שהכל רץ, לראות שהם אפילו לא מביעים חרטה זה עוד יותר קשה".

עוד בוואלה!

"תמות בכלא": 11 שנות מאסר לגבר ששידל נשים לזנות ורימה אותן

לכתבה המלאה
כתובת נאצה רוססה על ביתו של בר שמאי, החשוד ברצח שלו אפללו ז"ל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כתובת נאצה רוססה על ביתו של בר שמאי, החשוד ברצח שלו אפללו ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעצרו של אחד החשודים הקטינים הוארך בשלושה ימים, ובמהלך הדיון בבית המשפט לנוער בבת ים הוא הכחיש את המיוחס לו. עורך דינו, טל ליטן, מסר את גרסתו בשיחה עם וואלה. לדבריו, "כל האירוע מתועד מהיום הראשון. יש צילומים, יש דמויות, צבעים של חולצות של הדמויות. מרשי עדיין דבק בגרסתו הראשונה, לפיה הוא לא נעצר אפילו יום לאחר האירוע לאחר שתוחקר. הוא אומר: 'אני לא דחפתי לא תכננתי לא עשיתי דבר'".

"גם בחקירה שהייתה אתמול הוא עדיין אמר: 'אני מוכן שתציגו לי כל ראייה שברצוני לפגוע בילד הזה, שהוא חבר שכונה שלי'", המשיך עורך הדין. "הוא יודע שהמקום מתועד במצלמות. הוא יודע שיש מספיק דמויות למה שהוא יעשה את זה פה אצלו בשכונה? מתחת לאף ולבניין? הוא אומר שאם אתם כל כך חכמים אני צריך קשר עם הנהג והנוסע, למה הנהג לא עצור? מה שרץ זה זה רק שמועות".

מאוחר יותר, בית המשפט לנוער בבת ים האריך גם את מעצרו של החשוד הקטין הנוסף, בן 16, בשלושה ימים גם כן. משה אלגלי, סנגורו של החשוד, סיפר לוואלה!: "הגרסה שלו שהוא לא יודע מה היה שם. סך הכול היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. אין לו שום חלק בזה לא יד ולא רגל בדבר. מבחינתו מדובר באירוע מצער ולא מעבר לכך. אני חושב שכמו שהסערה שמתחוללת כרגע תעבור ותיעלם ובסופו של יום לצערנו הרב, האירוע הזה יסתיים בקיפוח חייו של הנער אבל מדובר בתאונה ולא מעבר לכך".

טליה ורותם, האחיות של שלו אפללו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האחיות של שלו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלו אפללו שנהרג ב"תאונת הדרכים" שהפכה לחקירת רצח 29 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
שלו אפללו/אתר רשמי, ללא

גם מעצרו של חן זיו, החשוד המרכזי והשלישי מתוך חמישה בסך הכול - הוארך בשישה ימים. בדיון על הארכת מעצרו, שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, נציג המשטרה בדיון סיפר כי במשטרה סבורים שהרצח תוכנן מראש, וכי לתוקף היה "מניע מוקדם". עוד הנציג אמר כי המשטרה יודעת מי היה ברכב בעת התקרית ומי נהג בו. לא זו בלבד, נציג המשטרה בדיון הוסיף וטען כי ביכולתה של המשטרה להצביע על קשר בין כלל המעורבים ברצח.

"הבחור ללא עבר פלילי, למד בפנימייה צבאית. כתוצאה מהתאונה, הוא היה אמור להתגייס לצבא, בגלל הלחצים שהיו עליו מהשכונה הוא טס לחו"ל. הצבא היה מוכן לגייסו בסוף, אז הוא חזר לארץ בדביל להתגייס ומתחיל קורס מיוחד בחיל האוויר", אמר עורך דינו של זיו.

עו"ד טל ליטן. באדיבות המצולמים
עו"ד טל ליטן/באדיבות המצולמים
משה אלגלי. משה אלגלי, אתר רשמי
עו"ד משה אלגלי/אתר רשמי, משה אלגלי

מזה תקופה ממושכת שמתנהלת חקירה סמויה בעניין החשודים ואף נלקחו הטלפונים של החשודים. למרות שעורך דינו של זיו סיפר שהחשוד התגייס וטען שאין קשר בינו לחשודים - בחקירתו, זיו בחר לשמור על זכות השתיקה. בית המשפט בתל אביב האריך בשלושה ימים גם מעצרו של יצחק לוריא בן דוד, בן 19 מתל אביב, הנחשד גם הוא ברצח של אפללו.

עו"ד אליקה לוין, המייצגת את יצחק לוריא בן דוד, אמרה בתום הדיון: "מדובר בחשוד שלא היה במקום בזמן האירוע, הוא לא קשור לאירוע. הוא מוסר את גרסתו, הוא מפרט בדיוק את מעשיו באותו היום, אין שום ראייה שמטיחים בפניו שהוא קשור לאירוע בדרך כזו או אחרת, ולכן גם מעצרו הוארך רק עד ליום חמישי בניגוד לדרישת היחידה החוקרת שהגיעה היום בבקשת מעצר לשבעה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully