וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמות בכלא": 11 שנות מאסר לגבר ששידל נשים לזנות ורימה אותן

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 13:19

יצחק שריפי נידון לאחר הרשעתו בביצוע עבירות חמורות ב-30 נשים תוך שהוא ניצל את מצוקתן הכלכלית. הוא הואשם שהבטיח שיפגיש אותן עם גברים עשירים, אך בתמורה שיקיימו איתו יחסי מין - ולא קיים את הבטחתו. אחות אחת הקורבנות הטיחה בו: "הרגת את אחותי"

בווידאו: יצחק שריפי, נידון ל-11 שנות מאסר לאחר ששידל נשים לזנות ולקיים עמו יחסי מין/שלומי הלר

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שלישי) 11 שנות מאסר על יצחק שריפי, שהורשע בביצוע עבירות חמורות ב-30 נשים כשבין היתר שידל אותן לעסוק בזנות ולקיים איתו יחסי מין תוך שהוא מרמה אותן ומנצל את מצוקתן הכלכלית. בין היתר נגזר עליו מאסר על תנאי ופיצויים לנפגעות.

הפרקליטות ביקשה להטיל עליו 18 שנות מאסר. אחות אחת הקורבנות יצאה נגדו במעמד גזר הדין וצעקה עליו: "חבל שלא קיבלת יותר. תמות בכלא כמו שהרגת אותנו. כמו שהרגת את אחותי ואת כל מי שנפגעה ממך. חתיכת אפס".

יצחק שריפי, נידון ל-11 שנות מאסר לאחר ששידל נשים לזנות ולקיים עמו יחסי מין. שלומי הלר
יצחק שריפי, נידון ל-11 שנות מאסר לאחר ששידל נשים לזנות ולקיים עמו יחסי מין/שלומי הלר

לפי כתב האישום, החל משנת 2012 פנה שריפי ל-30 נשים תוך שהוא משתמש בזהויות בדויות. רוב הנשים שעמן יצר קשר היו נשים חד הוריות במצב כלכלי קשה. בתחילה הוא קיבל מהן במרמה תמונות אינטימיות שלהן ולאחר מכן נפגש איתן וקיים איתן יחסי מין תוך שהוא נותן להן הבטחות כוזבות.

בנוסף, הוא הציג בפניהן מצג שווא שהוא אחראי על משרד שמייצג גברים בעלי יכולת כלכלית עבור נשים בעלות קשיים כלכליים. באמצעות הדמות הפיקטיבית שיצר, הוא הציע להן להיפגש עם גבר עשיר ובתמורה לקיים עמו מפגשים מיניים ולקבל תשלום כספי גדול. לפי הצעתו, הנשים היו צריכות להשלים "מכסה" של מפגשים מיניים ורק לאחר מכן יקבלו תשלום. בפועל, שריפי היה זה שנפגש עם הנשים.

במסגרת הטיעונים לעונש הדגישה הפרקליטות את הפגיעה החמורה של הנאשם בעשרות הנשים ואת הנזק הרב שנגרם להן: "כתבי האישום שבהם הודה הנאשם כוללים 30 אישומים, ומאחורי כל אישום, סיפור של אישה, של אמא, שהיא עולם ומלואו. כתבי האישום מלמדים כי משלח ידו של הנאשם והשליחות שלו בחיים האלו הייתה לאתר נשים במצוקה, לרמות אותן באופן הכי מכוער שניתן לעלות על הדעת ולפגוע בהן קשות. הנאשם כמכונה משומנת שלא יודעת שובע, במשך עשור, ללא הפסקה, פעל באינטנסיביות לספק את תאוותיו ודחפיו המיניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עו"ד מיכל אזולאי מרציאנו, פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי)/באדיבות המצולמים

האחות הוסיפה: "אני מרגישה שהוא כן קיבל את העונש שלו. שמחה ונרגשת ועצובה בו זמנית. העונש לא יכפר ולא ירפא את מה שעברנו, אבל שמחה שסוף סוף הצדק נעשה. גם אחותי היתה חלק מהנפגעות והוא פגע בה הרבה זמן. היא נפטרה בגללו, בגלל כל הלחצים שהוא הפעיל והיא לא הספיקה לסגור את זה אז אני פה בשבילה".

א', מתלוננת נוספת שיתפה: "הרגשתי שהחובה שלנו לעמוד מולו, שיבין שאנחנו קיימות, שאנחנו לא עוד סעיף בכתב האישום, נפגענו ממנו ואנחנו עומדות מולן ואחננו רוצות לדעת מה הוא יקבל. זה היה מאוד קשה לעמוד מולו, הוא הסתכל עלינו בפנים מאוד כועסות וזה היה מאוד מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully