וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרשראות, צמידים ומטבעות מזהב טהור: זה מה שהבריחה תיירת אמריקנית לארץ

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 16:48

אזרחית ארצות הברית נתפסה כשהיא מבריחה לארץ 6.5 ק"ג של זהב, בתצורת תכשיטים מסוגים שונים, וכ-36 אלף דולרים במזומן. יס"מ נתב"ג ורשות המיסים פתחו בחקירה נגד החשודה, והביאו אותה אל בית משפט השלום בירושלים, שם שוחררה בתנאים מגבילים

ייבוא לא חוקי של רולאפס/תיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אזרחית אמריקנית נתפסה אתמול (שלישי) על ידי בודקי אולם נוסעים מכס בשדה התעופה בן גוריון, כשבמזוודתה כ-6.5 ק"ג של תכשיטי זהב ו-36 אלף דולרים, עליהם לא הצהירה כמתחייב בחוק.

במזוודה, שנתפסה על ידי רשויות המכס, נמצאו כמויות גדולות של תכיטי זהב, בהם שרשראות, צמידים, עגילים ושעונים. כמו כן,נמצאה גם כמות רבה של מטבעות זהב, וכ-36 אלף דולרים בשטרות בגדלים שונים. מנתב"ג נמסר כי הנוסעת ניסתה לעבור עם המזוודה במסלול הירוק, המיועד לנוסעים שאין ברשותם פריטים המחייבים הצהרה בפני רשויות המס.

אישתה ניסתה להבריח בנתב"ג 6.5 ק"ג זהב ו-36 אלף דולר במזוודה. 31 במאי 2023. דוברות רשות המסים, אתר רשמי
כ-6.5 ק"ג זהב, ו36 אלף דולרים/אתר רשמי, דוברות רשות המסים

בעקבות תפיסתה, נפתחה חקירה כנגד האזרחית האמריקנית, המנוהלת על ידי יס"מ נתב"ג וחקירות מכס ומע"מ ירושלים ברשות המסים. היום הובאה החשודה בפני בית משפט השלום בירושלים ושוחררה בתנאים מגבילים.

מנתב"ג נמסר כי: "כמות וערך הזהב שנתפס מחייבים דיווח במעבר במסלול האדום ותשלום מסים כמתחייב בחוק. כמו כן, קיימת חובת דיווח על הכנסת כספים לארץ דרך נתב"ג בסכום העולה של 50 אלף שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully