וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 בני משפחה מרהט יואשמו שחטפו וניסו לרצוח את קרובת משפחתם בת ה-17

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 18:19

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהנערה נמצאה פצועה במערב הנגב. מהחקירה עלה כי היא נאנסה בידי קרוב משפחתה, ובעקבות כך עזבה מרהט לבאר שבע - משם חטפו אותה קרובי משפחתה, וניסו לרצוח אותה בדקירות סכין. קרוב משפחה נוסף בשנות ה-40 לחייו יואשם באונס הנערה

בוידאו: מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

ארבעה בני משפחה מרהט יואשמו בחטיפה וניסיון רצח של בת משפחתם בת ה-17 - כך עדכנה היום (שלישי) המשטרה. קרוב משפחה נוסף, גם הוא מרהט, יואשם שאנס את הנערה כשבועיים לפני האירוע. הצהרת תובע הוגשה נגד כל המעורבים באירוע שקרה ב-1 במאי, לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים.

הנערה נמצאה פצועה באזור נחל פורה במערב הנגב. אזרח דיווח על כך למשטרה וצוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הקטינה למרכז הרפואי סורוקה לצורך קבלת טיפול רפואי, כשעל גופה סימני חתכים, דקירות וכשמצבה בינוני.

חשד לרצח בעוטף עזה, 24 בדצמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה, אילוסטרציה/דוברות משטרת ישראל

עם קבלת הדיווח על האירוע, פתחה תחנת רהט בחקירה ובפעילות מאומצת תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות וממצאים בזירה. בסוף הפעולות, הצליחה המשטרה לקשור את מעורבותם של ארבעה קרובי משפחתה בשנות ה-20 לחייהם, בחשד שחטפו את הנערה מהעיר באר שבע ונסעו לאזור פורה, שם ניסו לרצוח את הקטינה באמצעות דקירות סכין בכל חלקי גופה.

עם התפתחות החקירה עלה חשד כי הנערה נאנסה על ידי קרוב משפחתה, באירוע שהתרחש כשבועיים לפני אירוע החטיפה, שבעקבותיו עזבה את העיר רהט ועברה להתגורר בעיר באר שבע. חוקרי תחנת רהט איתרו והובילו למעצר החשוד במעשה, תושב העיר רהט, בשנות ה-40 לחייו.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירתם במשטרה, שנוהלה בתחנת רהט, וגיבוש תשתית ראייתית לכאורית נגדם, הגישה פרקליטות מחוז דרום הצהרת תובע ומעצרם הוארך על ידי בית משפט השלום בבאר שבע. ביום חמישי יוגש נגד החשודים, על ידי פרקליטות מחוז דרום, בהתאם לתשתית הראייתית, כתב אישום ובקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully