וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב פתח תקווה נעצר לאחר שדקר אדם, בטענה שכישף את בתו

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 14:38

תושב העיר כבן 40 תקף אדם לאחר שחשד בו שהטיל כישוף על בתו. הנאשם קנה סכין, השיג את כתובת מגוריו של הקורבן והגיע אליו כשהוא מחופש לשליח. לבסוף, זיהה הנאשם את הקורבן כשהוא על אופניו החשמליים, פגע בו בעזרת רכבו ודקר אותו. בית המשפט בלוד הגיש נגדו כתב אישום

תיעוד דקירה במלון בית אורן באילת/מעריב

המשטרה עצרה היום (שלישי) תושב פתח תקווה כבן 40 בחשד שדרס גבר אחר ולאחר מכן דקר אותו. זאת, לאחר שטען כי הקורבן הטיל כישוף על בתו. בהתאם לממצאי החקירה הוגש היום נגדו כתב אשום.

חוקרי תחנת פתח תקווה פתחו לפני כשבוע וחצי בחקירה על גבר שנפגע מרכב בעיר. במהלך החקירה עלו סימנים כי הדריסה היתה מכוונת, לאחר שעל ביטנו של הקורבן אותרו סימני דקירה. לאחר פעולות חקירה, נעצר תושב העיר, כבן 40, בחשד למעשה.

ניידת משטרה באוסטרליה. טוויטר, צילום מסך
דרס אדם ודקר אותו, לאחר שהאשים אותו בכישוף/צילום מסך, טוויטר

מחקירת המקרה עלה כי הנאשם חשב שהקורבן הטיל כישוף על בתו. הנאשם קנה סכין חנות בעיר, השיג את הכתובת של הקורבן מאחיו תחת הסבר שיקרי, ולבסוף הגיע אל ביתו של הקורבן, כשהוא מתחזה לשליח.

לבסוף, זיהה הנאשם את הקורבן כשהוא רכוב על אופניו החשמליים. הנאשם נסע אחריו, פגע בו בעוצמה עם רכבו, ובהמשך דקר אותו. המשטרה עצרה את הגבר ומעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה. מוקדם יותר היום, וגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד בגין גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully