וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הנער החשוד בפרשה בקצרין מנסה להסביר: "היה עד להליך גירושים קשה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 17:59

בית המשפט האריך עד לשבוע הבא את מעצר החשודים באונס והכליאה של האישה ובנה. אביו של אחד הנערים טען כי בנו עובר תקופה קשה, והאשים את האם החד הורית: "היא בת 40, מה היא עושה עם נערים בני 16?"

בוידאו: מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

מעצרם של שני הנערים החשודים שאנסו אישה בשנות ה-40 לחייה, וכלאו אותה יחד עם בנה במקלט הוארך היום (רביעי) בבית משפט השלום בקריית שמונה עד יום ראשון.

אביו של אחד החשודים סיפר כי הנער היה עד להליך גירושים קשה. "צריך לחשוב מה הוא עבר בתקופה הזאת. אי אפשר לבקר אותי על החינוך שנתתי לו. אני נלחמתי עליו. אף אחד לא הקשיב לי ולא שמע את הזעקות שלו. עובדה - יש לי עוד שני בנים, אחד קצין בצבא והשני משרת בצה"ל ולפני שחרור", טען האב.

"חשוב לי להדגיש שהבן שלי לא חשוד באונס, אין לו בכלל תיק אונס. בתיק הזה גם אין לו עבירות סמים. בגלל השמועה הזאת מטיחים בי בקצרין דברים קשים", הוא ביקש להבהיר. "היא בת 40, מה היא עושה עם נערים בני 16?" שאל.

מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
המקלט בקצרין/אלי אשכנזי
אלי אשכנזי

בנוסף טוען עורך הדין אלעד בלעיש, מנהל מחלקת הנוער בסנגוריה הציבורית במחוז צפון, כי המשטרה פגעה בזכויות של אחד הקטינים, כשהשאירה אותו ללון על רצפת תחנת המשטרה כשהוא אזוק בידיו וברגליו.

"לא יעלה על הדעת שקטין יאלץ לישון על רצפת החדר, ללא מזרון, ללא מיטה, ללא תנאים בסיסיים, תוך שהוא כבול באזיקי ידיים ורגליים. התנהלות זו מלמדת על זלזול בזכויות חשודים, ובפרט חשודים קטינים", כתב במכתב ששלח למפקד מחוז הצפון של המשטרה.

מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
המקלט בקצרין/אלי אשכנזי

שני הנערים נעצרו לפני כמה ימים בחשד שאנסו את האישה בשנות ה-40 לחייה, ולאחר מכן כלאו אותה יחד עם בנה במקלט. על פי החשד, אחרי שהתלוננה במשטרה, הם שבו לביתה ודקרו אותה. מהמשטרה נמסר כי החשדות נגדם כוללים אונס, כליאת שווא, סחר בסמים ועבירות אלימות.

ככל הידוע, הנערים טוענים כי מדובר בסכסוך כספי בינם לבין המתלוננת, אם חד-הורית, לאחר שלטענתם צבעו את ביתה והיא לא שילמה לא את מלוא התשלום לו התחייבה. לפי החשד, זו גרסה שקרית ולמעשה הם קנו ממנה סמים ובהמשך טענו שהיא חייבת להם כסף.

ראש המועצה המקומית פרסם אתמול הודעה שבה כתב: "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שאירע ביישוב. האירוע נמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים. אני מדגיש כי אין סכנה לציבור. כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע. המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך. מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully