וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה עוברים שנפטרו בביה"ח יוספטל לא הובאו לקבורה - ונשמרו במעבדה

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 13:12

בית החולים באילת הודיע שקיבל הודעה ממעבדה פתולוגית בנס ציונה, אליה נשלחו חמשת העוברים שנולדו בשמונה השנים האחרונות, בה נכתב כי הם לא הובאו לקבורה כנדרש. המרכז הרפואי עדכן את המשפחות ואת משרד הבריאות: "אנו עורכים תחקיר מקיף מול המעבדה, צר לנו על המקרה"

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חמישה עוברים שנפטרו בעת לידות שקטות בבית החולים יוספטל שבאילת לפני כמה שנים, לא הובאו לקבורה - ונשמרו במעבדה פתולוגית בנס ציונה. כך הודיעו היום (רביעי) בבית החולים יוספטל.

בתוך כך, בית החולים קיבל אתמול הודעה מהמעבדה הפתולוגית, בה נטען כי חמישה עוברים שנפטרו לפני 8-5 שנים ועברו נתיחה שלאחר המוות במעבדה בנס ציונה - לא הובאו לקבורה כנדרש לאחר הנתיחה, ונשמרו באותה מעבדה.

מבית החולים נמסר בתגובה למקרה: "נדגיש כי מדובר בחמישה מקרים בלבד. בית החולים כבר יידע את המשפחות אשר קשורות למקרה והעביר דיווח מיידי כנדרש למשרד הבריאות".

בית חולים יוספטל באילת. ויקיפדיה, אתר רשמי
"בית החולים עורך תחקיר מקיף מול המעבדה לבירור הפרטים". בית החולים יוספטל/אתר רשמי, ויקיפדיה

"בית החולים עורך תחקיר מקיף מול המעבדה לבירור הפרטים ומביע צער על המקרה. בית החולים העמיד לרשות המשפחות צוות מקצועי הכולל רופא מומחה, עובדת סוציאלית ורב על מנת לתמוך וללוות אותן ככל שיידרש", הוסיפו.

יצוין כי בשנים האלו אירעו בבית החולים חמש לידות שקטות. בכל לידה כזאת, מעבירים את העובר לבדיקה פתולוגית ומשם עוברים לקבורה מיועדת של כל העוברים המתים, מבלי לוויה וטקס. במקרים המדוברים, העוברים לא נקברו ונשמרו במעבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully