וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נערים מהגולן נעצרו בחשד שאנסו אישה וכלאו אותה יחד עם בנה

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 10:46

שני הנערים מקצרין טוענים כי היה להם סכסוך כספי עם האישה, בשנות ה-40 לחייה. לדבריהם, הם צבעו את ביתה והיא לא שילמה להם את מלוא התשלום, אך לפי החשד הם קנו ממנה סמים טענו שהיא חייבת להם כסף. הם חשודים באונס, כליאת שווא, דקירות, סחר בסמים וסחיטה באיומים

בוידאו: מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

שני נערים מקצרין שברמת הגולן נעצרו לפני כמה ימים בחשד שאנסו אישה בשנות ה-40 לחייה, וכלאו אותה יחד עם בנה במקלט. על פי החשד, אחרי שהתלוננה במשטרה, הם שבו לביתה ודקרו אותה. מעצרם הוארך עד יום רביעי הבא. המשטרה אמרה הבוקר (שלישי) כי החשדות נגדם כוללים אונס, כליאת שווא, סחר בסמים ועבירות אלימות.

ראש המועצה המקומית פרסם אתמול הודעה שבה כתב: "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שאירע ביישוב. האירוע נמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים. אני מדגיש כי אין סכנה לציבור. כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע. המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך. מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים".

מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
המקלט שבו לפי החשד נאנסה האישה/אלי אשכנזי
מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

ככל הידוע, הנערים טוענים כי מדובר בסכסוך כספי בינם לבין המתלוננת, אם חד-הורית, לאחר שלטענתם צבעו את ביתה והיא לא שילמה לא את מלוא התשלום לו התחייבה. לפי החשד, זו גרסה שקרית ולמעשה הם קנו ממנה סמים ובהמשך טענו שהיא חייבת להם כסף.

ביישוב אמרו כי "אם החשדות יתאמתו מדובר במקרה מזעזע. אם זה נכון, מדובר מה ממש בכנופיית נערים שאימצו קודים של עבריינים. זה מקרה נורא".

תושב המקום כתב: "האירוע הנורא שכרגע רץ ברשתות מתייחס למקרה מזעזע שאירע שבוע שעבר, בו קטינים ואישה מבוגרת היו מעורבים, אני בקשר רציף עם בכירים בתחנת גולן".

"נמסר לי להעביר לידיעת הציבור כי: הקטינים עצורים מזה מספר ימים עם חשד לסעיפים קשים מאוד והאישה נמצאת במצב לא טוב בריאותי ונפשי. האירוע נמצא בטיפול תחנת גולן וכולנו מאמינים כי המשטרה והפרקליטות יטפלו באירוע ביד קשה ובשיא המקצועיות. אנחנו כקהילה ותושבי המקום, נהיה מלוכדים כאגרוף הברזל - בדרישת טיפול עמוק ומשמעותי שאירועים מסוג זה לא יהיו במחוזותינו".

אילנה ראדה בהכרעת הדין במשפט רצח תאיר ראדה, ביהמ"ש המחוזי נצרת, 30 במרץ 2023. ראובן קסטרו
"אונס ברוטלי על ידי כמה נערים כולל דקירות". אילנה ראדה/ראובן קסטרו

חלק מתושבי היישוב טוענים כי היה מעין ניסיון להשתיק את הסיפור. על אחד הפוסטים שעלו לפייסבוק בנושא הפרשה הזו, הגיבה אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה.

"לא די לשקרים, לא נמאסתם, אתה מדבר איתי על משטרת קצרין ופרקליטות, 17 שנה אני נלחמת במושחתים והעבריינים האלה. זה לא אירוע, תספרו את האמת, זה אונס ברוטלי על ידי כמה נערים כולל דקירות והשם ישמור לאן זה היה מגיע, ואתם שוב צובעים את זה בוורוד פסטורלי כנראה פה לא תלמדו דבר. בושה", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully