וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביהם של החשודים בתקיפה על רקע לאומני: "לא יכול להיות, מדינה מטומטמת"

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 14:16

ימים לאחר שנעצרו בחשד שתקפו נערים ערבים, אביהם של שני האחים טוען כי לא מדובר בתקיפה על רקע לאומני. "הבן שלי מעסיק ארבעה 'בני דודים' בעסק שלו. גם הבן השני עובד איתו, וגם אני עובד בכל המגזר. אני מתפרנס מהם חזק". לדבריו, לילדיו אין סיבה להיות מעורבים במקרה

בוידאו: 3 גברים נעצרו בחשד שתקפו ואיימו על נער בן 15 בנתניה/דוברות משטרת ישראל

שב"כ עצר ביום ראשון שלושה צעירים מחדרה, בהם חייל צה"ל בסדיר ושני אחים, בחשד שתקפו נערים ערבים על רקע לאומני. על פי החשד, הם תקפו באכזריות שני נערים בני 17-16 מאום אל-פחם שבילו בחדרה לפני כחודש.

אביהם של שני האחים, התראיין הבוקר (רביעי) לוואלה! ושלל את האפשרות שמדובר בתקיפה על רקע לאומני. "זה לא יכול להיות בכלל, ולא יודע למה הם הולכים לכיוונים האלה", גרס האב. "אין לי מושג מה הסיבה. הבן שלי מעסיק ארבעה בני דודים בעסק שלו. גם הבן השני עובד איתו ואיתם וגם אני עובד בכל המגזר, מאום אל-פחם ועד טירה. אני מתפרנס מהם חזק. הם כמו משפחה שלי. כולם. יותר ממשפחה. אנחנו מאכילים אותם. בחגים אני שולח לאלף איש 'חג שמח', 'רמדאן כרים'. הם שולחים לי ברכות בחגים שלנו. הבן שלי יש לו שני עסקים, הוא נשוי עם שני ילדים, נראה לך שיהיה מעורב במשהו כזה?".

חייל שנעצר בחשד לתקיפה על רקע לאומני. באדיבות המשפחה
החייל שנעצר בחשד לתקיפה על רקע לאומני/באדיבות המשפחה

עוד הוסיף אביהם של הנערים החשודים: "הייתי בבית כשהם באו, לקחו לי את הילד הקטן מהבית ואת האח שלו הגדול לקחו ממקום העבודה שלו, מהעסק. אומרים מחסור בשוטרים אבל באו חמישים על כל אחד. באו רעולי פנים. התנהגו יפה אבל מה זה השטויות האלה, מה זה המדינה המטומטמת הזאת? לאן הגענו? חטפתי הלם ואני עדיין בהלם עד עכשיו", הוסיף האב.

"באתי לעסק כדי להחליף את הבן אבל גם אני צריך לצאת לעבודה ואשתי תחליף אותי. כועסים, בטח. על הכל. לא מתנהגים בצורה כזאת כי הילדים שלי ילדים טובים, ילדים עובדים, נורמטיבים בכל דבר, אין להם עבר פלילי, אין להם תקדים של דבר כזה, אין להם כלום ושום דבר. אין להם עוינות. הם חיים עם ערבים. מצד אחד של הבית שלי משפחה ערבית אחת ומאחורי הוילות משפחה ערבית אחרת. גדלו יחד. למדו באותו בית ספר. משפחה, חתונות, הולכים אחד אצל השני. מאיפה הם הגיעו להאשמות האלה, מה, להרוס משפחות?", אמר.

במקביל, השופט החליט לדחות את הערר על מעצרו של החייל, אותו הגיש עורך דין אסף גונן מטעם ארגון "חוננו". "הערר אמנם נדחה אבל האווירה הייתה חיובית, ובמהלך הדיון היחתה אמירה מאוד חשובה של בית המשפט", אמר לוואלה! בתום הדיון עו"ד גונן. "אומר בזהירות, מפרטי המקרה שאני עכשיו מבין, אין כאן רקע לאומני".

עוד בוואלה!

חייל צה"ל נעצר בחשד שתקף נערים ערבים על רקע לאומני

לכתבה המלאה
עו״ד אסף גונן, בית המשפט המחוזי חיפה. יואב איתיאל
"מדובר באירוע בודד שלכאורה התרחש לפני למעלה מחודש". עו"ד גונן/יואב איתיאל

עו"ד גונן הוסיף: "מדובר באירוע בודד שלכאורה התרחש לפני למעלה מחודש. עדיין לא ברור מה טיב האירוע ואני בטוח שהאמת תצא לאור. אנו נעשה הכל על מנת לשמור על כל זכויותיו של החייל". ממשפחתו של החייל נמסר: "בושה שככה מתנהגים במדינת ישראל לחייל".

טרם החל הדיון, התיר השופט רון שפירא לדודו של החייל לראות אותו. הדוד אמר אחר כך לוואלה! כי "המשפחה מאחוריו! הופתענו מאוד. מדובר בבחור טוב, אף פעם לא פגע באף אחד, לא מזמן התגייס לצה"ל. כמובן שאנחנו דואגים ומתגעגעים. אנחנו מנסים להבין מה קורה".

אמש כך יצוין, שב"כ התיר לפרסום כי מוקדם יותר השבוע עצר את החייל והצעירים מחדרה, בחשד שתקפו נערים ערבים על רקע לאומני. מעצרם של השלושה הוארך עד יום ראשון. זמן קצר לפני הדיון בבית המשפט הודיעו בשב"כ כי יאפשרו לחייל לפגוש בעורך הדין שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully