וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נעצר בחשד שתקף נערים ערבים על רקע לאומני

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 23:29

החייל, תושב חדרה, נעצר יחד עם שני צעירים נוספים תושבי העיר. לפי החשד, הם תקפו שני נערים כבני 16 מאום אל-פחם לפני כחודש. מעצרם הוארך עד ליום ראשון הקרוב

בוידאו: 3 גברים נעצרו בחשד שתקפו ואיימו על נער בן 15 בנתניה/דוברות משטרת ישראל

שב"כ עצר שלשום (ראשון) שלושה צעירים מחדרה, בהם חייל צה"ל בסדיר וכן שני אחים , כולם תושבי העיר, בחשד שתקפו נערים ערבים על רקע לאומני. על פי החשד, הם תקפו באכזריות שני נערים בני 16-17 מאום אל-פחם שבילו בעיר לפני כחודש. אתמול בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרם עד ליום ראשון הקרוב.

עו"ד אסף גונן מטעם ארגון חוננו, המייצג את החייל מסר כי "צר לנו מאוד שמשטרת ישראל והשב"כ בוחרים לקחת חייל בשירות סדיר ולמנוע ממנו מפגש עם עו"ד בתיק יחסית מינורי, באירוע בודד שלכאורה התרחש לפני למעלה מחודש. עדיין לא ברור מה טיב האירוע ואני בטוח שהאמת תצא לאור. אנו נעשה הכל על מנת לשמור על כל זכויותיו של החייל". ממשפחתו של החייל נמסר: "בושה שככה מתנהגים במדינת ישראל לחייל".

חייל שנעצר בחשד לתקיפה על רקע לאומני. באדיבות המשפחה
החייל העצור/באדיבות המשפחה

אשתקד נעצרו שלושה צעירים תושבי חדרה בחשד לארגון מעשי טרור נגד ערבים. כתב אישום כנגדם הוגש בחודש יולי. השלושה, אביאל גברילוב, אביאל גולדשטיין ודוד "דור" תייר, מואשמים כי אף הצליחו להביא אל הפועל, אחת מפעולותיהם, כשהשליכו בקבוק תבערה לעבר בני זוג בחוף אולגה. משפטם של שלושה אלה עדיין מתנהל בבית המשפט המחוזי בחיפה. שש שנים קודם לכן תייר דקר ערבי למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully