וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר עשור: תושב קליפורניה ביקר ב-193 מדינות

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 6:39

רנדי וויליאמס, תושב סאן דייגו, הגשים את חלומו וביקר בכל 193 המדינות החברות באו"ם, ואף הוסיף וביקר במדינות שאינן מוכרות לגמרי על ידי איחוד המדינות. רנדי חתם את טיולו ברחבי העולם כשביקר בטורקמניסטן, אליה חיכה ארבע שנים כדי להיכנס

גבר מקליפורניה הגשים חלום וביקר ב-193 מדינות בעולם, שהן כל המדינות החברות באו"ם. רנדי וויליאמס, תושב סאן דייגו, נחת השבוע בטורקמניסטן, ובכך השלים את הפרוייקט שהחל עשור קודם לכן.

טורקמניסטן הייתה המטרה האחרונה של וויליאמס בטיולו לכל המדינות החברות באו"ם. אולם, הגעתו ליעד התעכבה זמן רב, מפני שהמדינה הייתה סגורה למבקרים במשך ארבע שנים. "טורקמניסטן היא אחת המדינות המסתוריות ביותר על פני כדור הארץ, והיא אחת המדינות המוגבלות ביותר בכל הנוגע למבקרים", אמר וויליאמסבראיון לרשת KGTV. "לכן, הדרך היחידה שבה אתה יכול לבקר בטורקמניסטן היא באמצעות חברת טיולים מאושרת."

רנדי וויליאמס, טייל ב-193 מדינות בעולם. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
היה התייר השני בסוריה מאז פרוץ הקורונה. רנדי וויליאמס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לא מדובר ביעד היחיד אליו כניסתו של וויליאמס התעכבה. לאחר המתנה ארוכה, בחודש שעבר הצליח וויאילמס לבקר בסוריה. בזמן ביקורו, נאמר לו כי הוא התייר השני לו ניתן אישור להיכנס למדינה מאז פרוץ מגיפת הקורונה.

כעת, ביקר וויליאמס בכל 193 המדינות החברות באו"ם, וכן גם בשתי "המדינות המשקיפות", הוותיקן והאזורים תחת הרשות הפלסטינית. וויליאמס עשה גם עצירות בטריטוריות מוכרות חלקית בהן קוסובו, סהרה המערבית וטייוואן.

כעת, עובד וויליאמס על הפרוייקט הבא שלו, להקים מדינה משלו. "ובכן, כשנגמרות לך המדינות, אתה חייב ליצור בעצמך", הוא מסביר, "אני אקים את הרפובליקה העממית של סלו-ג'מיסטן.המדינה שלי. קניתי 11 דונם ליד ים הסלון בקליפורניה וקראתי לזה סלוג'מיסטן. זו המדינה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully