וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו במרכז הרב: "הגיע הזמן להפסיק לאיים ולהעביר את התקציב"

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 13:41

במהלך נאומו בישיבה בירושלים התייחס ראש הממשלה לחשיבות שבהעברת תקציב המדינה, וקרא לחברי הקואליציה "להפסיק להחרים ולהפסיק לטפס על העצים". בן גביר בתגובה: "סיכולים ממוקדים ורפורמה משפטית זה לא עץ"

נתניהו בברכה ליום ירושלים/מעריב

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם אתמול בערב (חמישי) בישיבת מרכז הרב שבירושלים. במהלך נאומו פנה לשותפיו בקואליצייה והתייחס לנושא התקציב. "הגיע הזמן להפסיק לאיים. לעבוד יחד ולהעביר את התקציב למען העם".

נתניהו פתח את נאומו ומסר כי המפגש היה חסר לו ולרעייתו בשנים האחרונות. "מעולם לא עזבנו את הבית. להיות פה ביום חגה של ירושלים זו חגיגה מיוחדת", מסר נתניהו. עוד התייחס ראש הממשלה למצעד הדגלים ומסר כי "למרות האיומים ובגלל האיומים הנחיתי לקיים את המצעד בשכונות בסדרו, כהלכתו. אלפי דגלי ישראל שהונפו הם התשובה לארגוני הטרור - לא תפחידו אותנו, לא תנצחו אותנו". עוד הוסיף ראש הממשלה ומסר כי "מי שינסה לפגוע בנו, דמו בראשו. כפי שקרה לפני כמה ימים במגן וחץ - המסר שלנו הוא שכן ציונה נס ודגל".

ראש הממשלה נתניהו במרכז הרב בירושלים. 19 במאי 2023. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נתניהו במרכז הרב, אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

נתניהו המשיך והתייחס למחאה כנגד המהפכה המשפטית. "יש הפגנות של אלפי דגלים שמונפים לאחרונה. עם השמצות חסרות יסוד שנהפוך לדיקטטורה", אמר בנאומו, "מבלי לוותר על עקרונות חשובים - נגיע להידברות ולהסכמות. אחים אנחנו. התקווה שלנו שהדגלים יהפכו לנהר שוצף אחד, כולנו יחד".

לאחר מכן, העלה ראש הממשלה את נושא התקציב ואמר כי "הזמן להפסיק לאיים, להפסיק להחרים, להפסיק לטפס על העצים. לעבוד יחד ולהעביר את התקציב למען העם ולמען ההתיישבות".

לבסוף, הזכיר ראש הממשלה מקרה שאירע לפני שנה, במהלכו שתי צעירות שרכבן נעצר ברמזור הורידו מהרכב את דגלי ישראל מחשש שפלסטינים יפגעו בהן. "זה קרה בממשלה הקודמת. הבטחתי להקים ממשלה אחרת, שתחזיר את הכבוד הלאומי לעם ישראל", מסר נתניהו.

"ראש הממשלה שאני אוהב אותו מאוד, אמר בנאום שלו דבר חשוב. אל תטפסו על עצים", אמר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתגובה לנאומו של נתניהו, "אדוני ראש הממשלה, סיכולים ממוקדים זה לא עץ, רפורמה משפטית זה לא עץ, ההתיישבות בכל חלקי יו"ש זה לא עץ, פינוי חאן אל אחמר זה לא עץ, לקחת את הטלפונים מהמחבלים בבתי הכלא, זה לא עץ. אנחנו יכולים לעשות את זה בכוח שלנו, יש לנו ממשלת ימין, אסור לנו לפספס".

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הגיב גם הוא לנאום ראש הממשלה. "אכן, הממשלה הזו טובה יותר מהרבה ממשלות שכיהנו כאן בעבר", אמר פרוש, "אבל, המחויבות לעולם התורה, מסורת ישראל, לירושלים, ליהודה ושומרון, צריכה להיות גם במעשים ולא רק בדיבורים. אם אכן כך יהיה, צריך להצביע בעד התקציב, אולי מפה תצא הערב הבשורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully