וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכביש 40: הנהגת המואשמת בהמתה בקלות דעת שוחררה למעצר בית

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 23:17

בית משפט בבאר שבע שחרר את הנהגת הפוגעת יאנה בלום למעצר בית תחת איזוק אלקטרוני. היא הואשמה בהמתה בקלות דעת של הפעוט מעיין דומנוביץ' בן השנה בתאונת דרכים ביום העצמאות. עורכי הדין שלה: "כעת יאנה תקבל טיפול רפואי ראוי שיאפשר לה לנהל את משפטה"

באדיבות המשפחה/באדיבות המשפחה

בית משפט המחוזי בבאר שבע שחרר היום (שלישי) למעצר בית את יאנה בלום, הנאשמת בהמתה בקלות דעת של הפעוט מעיין דומנוביץ' בן השנה בתאונת דרכים בכביש 40 ביום העצמאות. בלום בת ה-25, מואשמת גם בנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים, גרימת חבלות חמורות וסיכון חיי אדם. היא תהיה במעצר הבית תחת איזוק אלקטרוני.

עורכי הדין שלה, גיא שמר ושלמה ערד בירכו על החלטת בית המשפט. "כעת יאנה תקבל טיפול רפואי ראוי שיאפשר לה לנהל את משפטה", טענו.

במסגרת חקירת המשטרה, עלה כי בלום נהגה כשבדמה פי 2.5 אלכוהול מהמותר בחוק ובהשפעת קנאביס. רכבה סטה מהנתיב והתנגש חזיתית ברכב של משפחת דומנוביץ' שנסע בנתיב הנגדי. לפי החשד, בלום נהגה ברכב לאחר שהייתה במסיבת טבע בחאן בדרום, שם צרכה סמים ואלכוהול.

מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום. באדיבות המשפחה
מעיין בן השנה שנהרג בתאונה הקטלנית בדרום/באדיבות המשפחה

התאונה התרחשה בכביש 40, סמוך לצומת הנגב. מותו של מעיין בן השמונה חודשים מהיישוב נוקדים נקבע במקום. בני משפחתו של מעיין נפצעו בתאונה. אביו אליה ואחיו אורי בן ה-7 נפצעו קשה, ואילו אמו אילה ושני אחיו, נטע ושחר בני ה-6 וה-4, נפצעו בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully