וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח הצעיר בקריית שמונה ישוחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 10:36

בית המשפט המחוזי בנצרת החליט לשחרר את ליעד אדרי, הנאשם ברצח יואל להנגהל, למעצר בבית דודתו אחרי שבעה חודשים במעצר. הפרקליטות ביקשה עיכוב ביצוע. השבוע ביקשו הוריו של להנגהל מבית המשפט שלא לשחררו

בווידאו: דיון בעניינו של ליעד אדרי החשוד ברצח יואל לנגהל בקטטה בקריית שמונה/שלומי גבאי, אלי אשכנזי

ליעד אדרי, הנאשם ברצח יואל להנגהל בקריית שמונה באוקטובר 2022, ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. כך קבע הבוקר (שלישי) בית המשפט המחוזי בנצרת. אדרי, ששהה במעצר שבעה חודשים, ישוחרר למעצר בבית דודתו בקריית אתא. לבקשת הפרקליטות ניתן עיכוב ביצוע של 48 שעות כדי להחליט האם לערער על ההחלטה.

אדרי נאשם מלבד סעיף הרצח גם בשיבוש הליכי חקירה והעלמת ראיות. בתחילת השבוע פנו הוריו של הנרצח לבית המשפט בבקשה שישנה את החלטתו. ההורים, גדעון ובת שבע להנגהל, פנו לשופט ערפאת טאהא ואמרו לו: "הייו לנו חיים שמחים ואדרי הרוצח הרס את חיינו. הוא עמד בראש, הוביל את האירוע. רואים שהוא רצח את בני".

"איך אפשר לשחרר אותו למעצר בית אחרי שהוא רצח את הבן שלנו? הוא לא מתחרט ואפילו צוחק בבית משפט. אנחנו מבקשים שבית המשפט לא ישחרר אותו. אם הוא ישתחרר למעצר בית זה יהווה סכנה לנו ולילדים שלנו. הוא מסוכן", הוסיף האב גדעון.

האם בת שבע אמרה לשופט כי "אם אדרי הזה אם לא היה קיים, בני היה חי היום. הוא לא חי בגלל אדרי ולכן אני מבקשת לא לשחרר אותו". לדבריה, "ההורים שלו מתנערים ממעשיו, לא טיפלו בו כמו שצריך והוא עדיין מהווה סכנה וצריך להישאר במעצר".

גדעון ובת שבע, הוריו של יואל לנגהל, הנער שנרצח בקטטה בקריית שמונה, בימ"ש מחוזי נצרת, 14 במאי 2023. שלומי גבאי
הוריו של יואל בבית המשפט/שלומי גבאי
ליעד אדרי, החשוד ברצח יואל להנגהל, בבית המשפט, 5 בינואר 2023. אלי אשכנזי, אתר רשמי
הנאשם ברצח ליעד אדרי/אתר רשמי, אלי אשכנזי

מצידו, השופט עראפת טאהא הסביר ואמר להורים כי "הראיות נגד הנאשם חלשות מאוד ולכן יש סיכוי שישתחרר. הוא עדיין לא הורשע בתיק. הוא נאשם. בחנתי את הראיות וקבעתי מה שקבעתי. הוא יהיה במעצר באיזוק אלקטרוני. לא יהיה משוחרר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully