וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום של יריב לוין: "אם לא עובר לפחות חלק מהרפורמה, מה יש לי לחפש בתפקיד?"

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 21:35

שר המשפטים דורש להעביר לפחות חוק אחד במהפכה המשפטית עד סוף כנס הקיץ של הכנסת ומיד אחרי אישור התקציב, כך פורסם בחדשות 12. לפי הדיווח, לוין מעדיף לעשות זאת בהסכמה, אבל אם לא - ידרוש לקדם זאת באופן חד-צדדי

בוידאו: יו״ר בית הנבחרים של ארה״ב מתיחס להקלטות של יריב לוין בוואלה!/יקי אדמקר

שר המשפטים יריב לוין דורש להעביר לפחות חוק אחד במהפכה המשפטית עד סוף כנס הקיץ של הכנסת ואף תהה, "אם עד סוף כנס הקיץ לא עובר לפחות חלק מהרפורמה, מה יש לי לחפש בתפקיד?". בפרסום בחדשות 12, דווח כי לוין מעדיף להעביר לפחות חוק אחד מיד אחרי אישור התקציב, ומעדיף לעשות זאת בהסכמה, אבל אם לא - ידרוש לקדם זאת באופן חד-צדדי.

לפי הדיווח שר המשפטים טען כי "רגע ההכרעה על הרפורמה הוא אחרי אישור התקציב. עדיף בהסכמה אבל אם לא - צריך לחזור לחוקק לפחות משהו מהרפורמה". לוין לא אמר את הדברים לראש הממשלה בנימין נתניהו; שר המשפטים יודע שנתניהו לא רוצה לחוקק זאת בכנס הקיץ הנוכחי אלא אם לא תהיה לו ברירה.

יריב לוין בפתיחת כנס הקיץ של הכנסת וביקור יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י. ראובן קסטרו
יריב לוין/ראובן קסטרו

בינתיים, ההידברות בבית הנשיא עדיין נמשכת, כשסוגיית המחלוקת המרכזית היא הוועדה לבחירת שופטים. במחנה הממלכתי דרשו שהקואליציה תתחייב שלא לחוקק חלקים מהמהפכה המשפטית בכנס הקרוב של הכנסת. במהלך יום ההידברות בחסות בית הנשיא שהתקיים בשבוע שעבר, צוות העבודה של המחנה הממלכתי העלה את הדרישה להתחייבות להפסקת חקיקה משפטית בפני מרכז השיחות, מזכיר הממשלה לשעבר עובד יחזקאל, וטרם ברור מה תהיה תגובת הקואליציה לדרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully